به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۹

بازداشت علی کروبی و همسرش
هجوم ماموران امنیتی به داخل منزل مهدی کروبی

بی‌خبری کامل از وضعیت مهدی کروبی و همسرش
در 22 بهمن سال گذشته علی کروبی توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر و متحمل شکنجه های وحشیانه ای شد

 عصر روز گذشته مامورین امنیتی با یورش به منزل کروبی تعداد زیادی از کتب و اسناد وی را با خود به همراه بردند .
به گزارش سحام نیوز – مامورین امنیتی خانم کروبی و آقای کروبی را در اطاق های مجزا محبوس و سپس اقدام به جستجو در منزل و تعویض کلیه قفل ها اقدام کردند.
گفتی است پس از این حادثه و از شب گذشته تاکنون علیرغم تلاش های بسیار، هنوزهیچ خبری از سرنوشت آقای کروبی و همسرشان در دست نیست.
از سوی دیگر ماموران امنیتی شب گذشته با ورود به منزل علی کروبی وی را به همراه همسرش – نفیسه پناهی – بازداشت کردند. نفیسه پناهی که خواهر سه شهید و همسر علی کروبی است ساعاتی بعد در نیمه شب آزاد گردید اما تاکنون از سرنوشت علی کروبی هیچ گونه خبری در دست نیست .
علی کروبی سومین فرزند مهدی کروبی است که در ماجرای 22 بهمن سال گذشته توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شده بود و در طی ساعات بازداشت خود متحمل شکنجه های وحشیانه ای شد.
همچنین ماموران ماموران امنیتی روزگذشته و برای چندمین بار به منظور دستگیری به حسین کروبی – فرزند ارشد کروبی – به منزل وی یورش بردند که بدلیل عدم حضور حسین کروبی این اقدام ناکام ماند.

خلع لباس کروبی در دستور کار دادگاه روحانیت

باشگاه خبرنگاران: رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کروبی شایسته ملبس بودن به لباس روحانیت نیست،گفت: خلع لباس کروبی در دستور کار دادگاه ویژه روحانیت است
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، نماینده مردم اصفهان با اشاره به شکایت فراکسیون روحانیت در سال گذشته از سران فتنه به دستگاه قضایی کشور گفت: قوه قضاییه در طول یک سال گذشته با رأفت اسلامی در محاکمه سران فتنه تعلل نموده ولی در حال حاضر ملت انقلابی ایران (او و مشتی ضد مردم ايران مانند خودش) تمامی موانع پیش رو دستگاه قضایی را برداشته، لذا دادگاه ویژه روحانیت و قوه قضاییه باید هرچه سریعتر نسبت به محاکمه سران فتنه اقدام نماید.
وی خلع لباس کروبی را به نفع نظام دانست و خاطرنشان کرد: کروبی در طی چند سال اخیر با بی حرمتی در مقابل نظام و انقلاب ایستاده و خلع لباس وی کوچکتر از جرمی می باشد که تاکنون انجام داده است.
رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دادگاه ویژه روحانیت رسیدگی به تخلفات کروبی را در دستور کار خود قرار داده است.