به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۹

احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه:
 سران فتنه بايد در خانه خودشان زنداني شوند

به گزارش خبرنگار ايلنا، احمد جنتي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به موضوع فتنه در كشور خطاب به فتنه‌گران گفت:
 شما عمرتان تمام شده است. اينكه گفته مي‌شود سران فتنه بايد اعدام شوند بايد دانست كه در واقع اعدام و معدوم شده‌ و در جامعه سقوط كرده‌اند؛ آبرو و حيثيت آنها نيز رفته است.
وي در خصوص محاكمه سران فتنه با بيان اينكه قوه قضائيه بايد مصلحت‌انديشي كند، تصريح كرد:
من خيال مي‌كنم كاري كه قوه قضائيه مي‌تواند بكند اين است كه بايد ارتباط آنها با مردم را به كلي مسدود كند.
درب خانه آنها مسدود شود، تلفن‌ آنها قطع شود، اينترنت آنها نيز قطع شود تا نتوانند پيامي بدهند و پيامي بگيرند و در خانه خود زنداني شوند.
چه مي‌شود كه يك دفعه عده‌اي به فكر حمايت از مصر افتاده‌اند، اُف بر شما.
همه مي‌دانستند كه اين كار دروغ، ريا و تزوير و حقه‌بازي است زيرا مردم در 22 بهمن از مصر نيز حمايت كردند اما بايد پرسيد اينان به چه فكري افتادند كه چهار تا آدم شاخ شكسته را به خيابان بياورند، چند نفر را كشته و مجروح كنند؟

فرياد "موسوي و كروبي اعدام بايد گردند " در نماز جمعه تهران
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، نمازگزارن تهراني پيش از آغاز خطبه‌هاي نماز جمعه، با سر دادن شعارهايي از سران فتنه و اقدامات آنها در 25 بهمن‌ماه ابراز برائت كردند.
"حزب‌الله بيدار است، از آمريكا بيزار است"، " كروبي و موسوي، مزدور و قدرت‌طلب، مرگ بر اين گروه آشوب‌طلب"، "موسوي و كروبي اعدام بايد گردند"، "كروبي، موسوي و بي‌بي‌سي پيوندتان مبارك"، "فتنه‌گر بي‌حيا ننگت باد، ننگت باد"، "نوكر آمريكايي، شرمت باد، شرمت باد"، "درخواست ما از قوه قضايي، برخورد با مزدور آمريكايي"، از جمله شعارهايي بود كه نمازگزاران با سر دادن آنها از فتنه‌گران ابراز برائت كردند.