به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۸۹

   نامه یک سپاهی:
 اگر تظاهرات ادامه پیدا کند چه باید کرد؟!
فیس بوک علی جوانمردی، مجری برنامه های صدای آمریکا: دوستان گرامی این خبر از منبعی در سپاه پاسداران تهران ، به من رسیده و من فقط ناقل آن هستم و قضاوت
 درباره آن باشماست.
"فرماندهی سپاه پاسداران که مدیریت بحران کنونی در کشور را بر عهده گرفته به تمامی پرسنل خود که در کنترل بحران شرکت داشتند اعلام کرده به هیچ وجه نباید مشاهدات خود را از حضور مردم حتی به اعضای خانواده خود بگویند. به کادرهای سپاه وعده داده شده پس از عبور از بحران کنونی به هر کادر رسمی سپاه بنا بر نوع شرکت در کنترل بحران پاداشی نقدی تحت عنوان "حیدر" داده شود.
جالب توجه آنستکه شب گذشته به ما گفته شد با حضور پر رنگ سپاه در تهران احدی جرات نخواهد کرد وارد خیابان شود. ولی تظاهرات در بیش از 17 نقطه تهران اعتماد به بولتن داخلی سپاه را کاهش داده و این سوال را در بدنه سپاه مطرح کرده که اگر تظاهرات ادامه پیدا کند چه باید کرد؟! بسیاری از پرسنل سپاه طرفدار مهندس موسوی هستند و میگویند بجای شلیک به مردم ، به هوا تیراندازی کرده اند.
نکته قابل توجه دیگر ماسک تظاهرکنندگان است که باعث شده نتوان آنها را شناسایی کرد.
بنابرگزارش داخلی سپاه 16 عضو سپاه زخمی شده و بیش از هشتاد نفر تظاهرکننده نیز در تهران دستگیر شده اند.
سردار حسن عباسی (یدالله قزوینی) پس از جلسه امروز سران سپاه به بیت رهبری پیشنهاد داده در صورت ادامه تظاهرات سردار محمدرضا نقدی را از سازمان بسیج مستضعفین که بازوی کنترل پایتخت است برکنار کنند. درگیری بین دکتر عباسی با سردار نقدی به گوش بدنه سپاه رسیده است.