به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۸۹

نماینده جعلی هم آمد

سید احمد رسولی نژاد
آینده : اگر همگان مدرك جعلی، امضای جعلی، پول جعلی و... را شنیده یا دیده باشند، قطعا نماینده مجلس جعلی ندیده اند كه آن هم به لطف دوستان و حامیان دولت، به بازار آمد.
به گزارش سرویس فرهنگی «آینده»؛ سایت روزنامه رسمی دولت،‌ در خبری به نقل از فردی كه او را نماینده خوانده است، تصریح می كند:‌ «برخی برای حفظ منافع شخصی خود درصدد تضعیف رئیس جمهور هستند». گوینده این جمله، سید احمد رسولی‌نژاد است كه از وی به عنوان نماینده دماوند نام برده شد. 
در ادامه این خبر آمده است:‌ «سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزكوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به شبكه ایران گفت: كسانی كه هیچ گاه به رویكرد و روحیه احمدی نژاد اعتقاد نداشتند و طی سالهای گذشته مجبور شدند خود را همراه مردم و طرفدار ایشان معرفی كنند؛ اكنون كه منافع اقتصادی و سیاسی و باندی خود را به علت رویكرد عدالت گرایانه رئیس جمهور در خطر می بینند؛ به بهانه های مختلف در صدد تضعیف رئیس جمهور هستند».
نكته جالب توجه در این خبر آن كه این فرد در حال حاضر نماینده مجلس نیست و فقط در دوره هفتم، به عنوان نماینده در بهارستان حضور داشته است.
جالب تر آنكه رسولی نژاد در حال حاضر معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون است.
«امیدواریم این اتفاق، یك اشتباه سهوی در كار خبر بوده باشد، و الا از آن می توان به عنوان پروژه جعل نماینده در مجلس برای حمایت از دولت احمدی نژاد یاد كرد.
البته این جعل نماینده در حالی كه صورت می گیرد كه اكثریت نمایندگان مجلس را اصولگرایان تشكیل می دهند، اما ظاهرا آنچه در بین آنان كمیاب شده است، نمایندگان حامی دولت است كه در هفته های اخیر در پی برخی اقدامات و اظهارات دولتیان، از شمار آنان كاسته شده است و سایت رسمی روزنامه دولت برای حمایت از رئیس‌جمهور به گفتگو با یك مقام دولتی به عنوان نماینده پرداخته است.»