به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۹

الله کرم: هاشمی، منتظری ثانی است!
انتخاب (Entekhab.ir) : حسین الله کرم، در اظهارنظری بی سابقه که بسیاری آن را "موهن" می دانند، "آیت الله هاشمی رفسنجانی" را "منتظری ثانی"خواند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب، وی که در جمع انصار حزب الله تبریز سخنرانی می کرد،ضمن قیاس "آیت الله هاشمی رفسنجانی" با "آیت الله منتظری" اعلام کرد: هاشمی رفسنجانی برخلاف نظر امام خمینی در «ترور» حسنعلی منصور نقش داشته، اموال «آقای تولیت» از سناتور‌های حکومت پهلوی را مصادره کرده و با سازمان مجاهدین خلق در دهه ۵۰ همکاری داشته است.
مسئول شورای هماهنگی حزب الله که اظهاراتش را سایت "عمایون" منتشر کرده، اتهامات فراوان دیگری نیز متوجه هاشمی کرده که بیشتر مربوط به دوران دولت سازندگی و مواضع وی پس از انتخابات سال گذشته است.
الله کرم همچنین افرادی مانند ناطق نوری، ری شهری، امامی کاشانی، علی لاریجانی، قالیباف، محسن رضایی و همچنین اسفندیار رحیم مشایی و ... را خواص بی بصیرت نامید.
هاشمی رفسنجانی، موسوی خوئینی ها، خاتمی ، موسوی و کروبی را نیز خواص قاونون شکن خواند و گفت: هاشمی در نقش رهبر استراتژیک فتنه که مخالفتش با احمدی نژاد چشمان او را به طراحان اصلی فتنه (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) کور کرد. خوئینی ها و محمد خاتمی در نقش رهبران حزبی (مجمع روحانیون) که در پی سکولار کردن نظام سیاسی کشورند. موسوی، کروبی که رهبران اصلی فتنه اند.
الله کرم اظهار داشت افرادی مانند سروش، کدیور، مهاجرانی و ... که زمانی جزء خواص قانون شکن بودند در حال حاضر خواص طرفدار باطل محسوب می شوند از این رو در این بحث به آنها نخواهیم پرداخت.
به گزارش خبرنگار انتخاب؛ وی در ادامه سخنانش، جزئیات آنچه "خیانت هاشمی، خاتمی، موسوی، کروبی و..." می خواند را تشریح کرد.
شایان ذکر است، الله کرم کمتر از 2 سال است که ماموریتش از سوی دولت نهم در منطقه بالکان به عنوان وابسته نظامی به پایان رسیده، طی مدت کوتاه حضور در ایران، عضو هیات علمی چند دانشگاه شده است.