به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۹۱

احمدی نژاد:
خداوند ادیانی به نام مسیحیت و یهودیت
 نفرستاده است
احمدی نژاد: "عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است.
حضرت ابراهیم منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند." 
محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که اسلام تنها دین جهانی است گفت که " خداوند ادیانی به نان مسیحیت و یهودیت نفرستاده است." 
به گزارش خبرگزاری "فارس" احمدی نژاد که سه شنبه 10-7-2012 در اجلاس زنان و بیداری اسلامی در سالن برج میلاد سخن می گفت، با اشاره به این که "ضرورت اصلاح جهان بیداری اسلامی است" گفت: "تمام پیامبران اولی العزم آمده اند تا جهان را اصلاح کنند."
او افزود: "عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است. حضرت ابراهیم منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند."
رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: "خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است، پیامبر عزیز ما متعلق به تمام جهان است که پیامبر خاتم است. ایشان پیامبر مردم آمریکا، اروپا و آسیا نیز است. پیامبر بودایی‌ها نیز است و آمده است تا همه را نجات دهد."
پیشتر محمد رضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد، آموزه های کتاب تلمود یکی از کتاب های مقدس دین یهودیت را عامل گسترش مواد مخدر در جهان دانست. این اظهارات واکنش های بسیاری در سراسر جهان در پی داشت. بان كی مون دبیرکل سازمان ملل متحد هم اظهارات رحیمی را محکوم کرده بود.

برگرفته از: خبرگزاری فارس