صفحات

شنبه، مهر ۱۱، ۱۳۹۴

در سوگ دکتر هوشنگ صمیمی

نهضت مقاومت ملی ايران
بنیانگذار دکتر شاپور بختیار
National Movement of the Iranian Resistance
NAMIR
Founded by Chapour Bachtiar

در سوگ دکتر هوشنگ صمیمی

با نهایت تأسف مطلع شدیم که دکتر هوشنگ صمیمی روز پنجشنبه نهم مهرماه ۱۳۹۴ دیده از جهان فروبست. ما این فقدان بزرگ و جبران ناپذیر رابه همۀ بازماندگان آن زنده یاد و در درجه نخست به همسر وی، خانم ماریون صمیمی و فرزندانش مینو، ماندانا و یاسمین و نوادگان وی و برادر ارجمندش هرمز تسلیت می گوئیم و با از دست دادن آن دوست ارجمند خود را  در غم آنان شریک می دانیم.

هوشنگ، انسانی به معنی واقعی کلمه صمیمی و دوست داشتنی بود. بعنوان همسری وفادار و پدری غمگسار، پزشکی ماهر و انساندوست، هرگز از کمک به دوستان و آشنایان و کسانی که به یاری وی نیازمند می شدند، دریغ نمی ورزید.

این یار صمیمی، در کنار زندگی خانوادگی و اشتغال به تخصص در رشته ارتوپدی، هیچگاه از وضعیت میهن و هم میهنان خود غافل نبود. او، از همان آغاز جوانی و ابتدای دوران تحصیلات دانشگاهی به کوشش سیاسی در نهضت ملی و جبهه ی ملی ایران مشغول بود. در دوران پس از انقلاب اسلامی که مبارزه با نظام توتالیتر در دستور کارملیون قرار گرفت او دو دوره عضو هیئت اجرایی سازمان های جبهه ملی ایران در اروپا بود و در تمام آن مدت وظائف خود را با نهایت روشن بینی، دقت و قاطعیت انجام می داد؛ چنانکه تا آخرین لحظات عمر پربار و افتخارآمیز خود نیز از پیروان خالص مصدق بزرگ بود.

درسوگ دردناک او ما یکبار دیگر با ادای احترامی عمیق به آن دوست گرامی و ایرانی و انسان بزرگوار اندوه شدید خود از فقدان او را  ابراز می داریم و اضافه می کنیم که هرچند جامعه ی خارج از کشور دچار غمی بزرگ می شود اما یاد و نام آن دوست و مهربان را همواره زنده نگاه خواهد داشت.

نهضت مقاومت ملی ایران

شنبه، یازدهم مهرماه ۱۳۹۴
۳ اکتبر ۲۰۱۵