صفحات

دوشنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۴۰۳

یاسین رامین به اظهارات پدرش واکنش نشان داد

 از دیدن پافشاری شما بر باطل خودت اندوهگینم

ramin.jpg

منوتو - یاسین رامین در پستی در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات پدرش، محمدعلی رامین، واکنش نشان داده است. در بخشی از متن آقای رامین خطاب به پدرش آمده است: «رنج‌نامه شما را خواندم و در پس این عنوان شبنامه‌ای با فتوای سلاخی خودم دیدم.»



یاسین رامین افزود: «صد آه که پس از هزار و چهارصد سال جمهوری اسلامی این رسم بدوی را سرمشق کانون خانواده ایرانی کرده.» یاسین رامین در ادامه نوشت: «تحقیر زن و زنانگی هم ریشه در همین نگاه داره و نتیجه‌اش میشه فرمان توحش در خیابون‌های ایران. اگر در کابوس ۵۷ فضای عمومی در کمای عمیق ارتجاع سرخ و سیاه فرو رفت، امروز اما پادزهر بیداری ایرانی در مویرگ کوچه خیابان‌های این مرز و بوم جاری شده و نوید امید میده.»

آقای رامین در ادامه افزود: «از دیدن پافشاری شما بر باطل خودت اندوهگینم و باور دارم مادران و پدران، امروز وظیفه دارن به جبران اشتباه تاریخی خودشون با تمام توان پشتوانه فرزندان به پا خاسته ایران باشن. انقلاب فرزندان یک وعده صادق است و ایران اشغالی به دست این نسل آزاد خواهد شد. و دوباره شادی و سرور ملت ایران التیام‌بخش زخم‌های وطن ما خواهد بود.»

یاسین رامین در بخش دیگری از نوشته خود اتهام واردشده به خود را اعمال فشار به خود خوانده و آن را رد کرده و از سازمان هلال احمر خواسته است در دادگاه‌های آلمان یا «هر دادگاه صالح بین‌المللی دیگری» یا «در فردای ایران آزاد در دادگاه‌های میهن عزیز» طرح موضوع کند.

محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت محمود احمدی‌نژاد چند روز قبل در پی صدور حکم سه سال زندان برای فرزندش به اتهام «فساد مالی» متنی با لحنی تند علیه او و همسرش، مهناز افشار منتشر کرد.