به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۲

صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی برزیل 

جشن شادمانی مردم در خیابان های ایران 
شادی مردم در جشن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل
مردم در خیابان‌ها از ابراز عقیده سیاسی نیز دوری نکرده‌‌اند. گزارش‌ها از ایران حاکی‌ست که در برخی موارد شعارهای سیاسی در مورد مخالفان سیاسی در بند و کشته‌شدگان اعتراضات سال ۱۳۸۸ نیز سر داده شده است.

http://www.youtube.com/watch?v=KgC8zw8YOs8



تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم کره جنوبی خوش درخشید و با گل رضا قوچان نژاد در دقیقه پنجاه و نه برای چهارمین بار به بازی های جام جهانی که سال آینده در برزیل برگزار می شود، صعود کرد. 
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی در هفته پایانی مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل که تکلیف تیم‌های صعود کننده مستقیم به این رقابت‌ها را مشخص می کند از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اولسان کره جنوبی آغاز شد که در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.
به گزارش ایسنا، تیم ملی در این بازی با ترکیب رحمان احمدی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد وارد میدان شد.

گل رضا قوچان نژاد به کره جنوبی و مصاحبه ی وی بعد از بازی 


- دقیقه ۶۰: پاس عمقی خسرو حیدری برای قوچان نژاد در حالی که در ابتدا در اختیار مدافع کره بود، با اشتباه این بازیکن و تیزهوشی مهاجم ایران به موقعیت تک به تک برای تیم ملی تبدیل شد که قوچان نژاد بار دیگر با موقعیت‌شناسی خود و یک ضربه دقیق و حساب شده ایران را با یک گل پیش انداخت. گل ایران کل نیمکت ایران منفجر کرد. بازیکنان ذخیره به زمین ریختند و شادمانی کردند. چند تن هم پرچم ایران را مقابل هواداران کره ای به رقص در آوردند.

- دقیقه ۴+۹۰: داور چینی با سوت خود پایان بازی و برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران را بر کره جنوبی اعلام کرد. در بازی همزمان ازبکستان در تاشکند ۵ بر یک قطر را از پیش رو برداشت ولی نتوانست به عنوان تیم دوم گروه نخست رقابت های انتخابی همراه تیم ملی ایران به طور مستقیم راهی جام جهانی شود.

آهنگ تیم ملی پوشان، (شادروان فرزین) 


ایران ایران ایران
ای نام جاودانی 
ای فرزندان ایران
جاوید جاوید نام اتان