به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۹۷

سردار سلیمانی خطاب به ترامپ:

حساب شما با من و سپاه قدس است 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار قاسم سلیمانی در یادواره عملیات رمضان در همدان با بیان اینکه هر چه داریم از شهداست، اظهار کرد: باید دعا کنیم که عاقبت خیر شویم.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه من به عنوان سرباز ملت جواب  ترامپ را می‌دهم؛ گفت: آقای ترامپ! تو به جرأتی ما را تهدید می‌کنی؟ 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا با دنیا و کشورهای دیگر با ادبیات کسی که اداره‌کننده کاباره است، حرف می‌زند که جای تأسف دارد، تأکید کرد: به رغم اینکه یک سال از رئیس‌جمهوری ترامپ می‌گذرد هنوز ادبیات او قمارخانه و کاباره‌ای است؛ وقتی با کشورهای اروپایی، چین، روسیه، کره و جهان حرف می‌زند، این احساس به انسان دست می‌دهد که یک قمارباز حرف می‌زند و این یعنی شان یک ملت را شکستن.

سردار سلیمانی با اشاره به سخنان بی‌پایه و اساس ترامپ مبنی بر اینکه علیه ایران کاری‌ می‌کنم که سابقه نداشته باشد، خطاب به او اظهار کرد: تو که سابقه قبل را نداری و به دلیل اینکه فکرت مشغول چیزهای دیگری است فکرت به سوال پرسیدن هم نمی‌رود، حداقل از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا بپرس که قبل از تو هم هیچ کسی نتوانسته علیه ایران کاری انجام دهد.

وی در ادامه به ترامپ گفت: اول بپرس تا حرفهای نادانسته بر زبان جاری نکنی؛ شما در این 20 سال چه می‌توانستید علیه ایران انجام دهید که نکردید؟ اما پیروزی از آن ملت ایران بود.