به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۴۰۲

مرگ مادر یکی از جانباختگان آبان در تصادف خودرو "تحت نظر" نیروهای امنیتی

 چندین بار ماشینی با شیشه‌های دودی را در جاده میبینند که آنها را تحت نظر داشته است 

mother.jpgایران وایر - صدیقه تورانی، مادر فرهاد مجدم، از جانباختگان اعتراضات آبان روز شنبه ۹ اردیبهشت در حالی که به همراه شمار دیگری از خانواده‌ها عازم دادگاه منوچهر بختیاری بود، در جریان تصادفی جان خود را از دست داد. بر اساس برخی گزارش‌ها، خودرو آن‌ تحت تعقیب بود.

بر اساس گزارش منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، چند خانواده‌ی دادخواه آبان برای حضور در دادگاه منوچهر بختیاری از کرج راهی قزوین بودند که در میانەی راه تصادف کردند.

در این تصادف امروز خانوادەهای آبان علاوه بر جان باختن مادر ‎فرهاد مجدم، پدر و مادر ‎وحید دامور، یکی دیگر از جانباختگان اعتراضات آبان نیز دچار آسیب جدی شده‌ و وضعیت وخیمی دارند.

به نوشته نزدیکان به این خانواده‌ها، پدر وحید در آی‌سی‌یو بود و در حال انتقال از بیمارستان نظرآباد به بیمارستانی در کرج است.

سعید افکاری، برادر کشتی‌گیر اعدام شده، نوید افکاری در توییتر خود نوشته است که ماشین این خانواده‌ها تحت نظر قرار داشته و به وسیله تعقیب کنندگان از جاده منحرف شده است.

آقای افکاری نوشته است، «امروز درحالیکه خانواده‌ی وحید دامور و فرهاد مجدم به سمت قزوین می رفتند تا در دادگاه منوچهر بختیاری شرکت کنند، چندین بار ماشینی با شیشه‌های دودی را در جاده میبینند که آنها را تحت نظر داشته. مدتی بعد همان ماشین جلو ماشین خانواده‌ی دامور می پیچد و باعث میشود از جاده منحرف شوند.»