به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، آذر ۰۵، ۱۳۹۸

فرماندۀ سپاه در جمع تظاهرکنندگان حکومتی: اعتراض‌های خیابانی کشور جنگ جهانی است

"از خط قرمز ما عبور کنید، نابودتان می کنیم. رهبر را تنها نگذاریم"
حسین سلامی فرماندۀ سپاه پاسداران:  هر امتی به رهبر ما تکیه کرد، ایستاد و هرکسی از او فاصله گرفت، افتاد
سردار پاسدار حسین سلامی، فرماندۀ سپاه پاسداران در سخنرانی امروز، دوشنبه، در میدان انقلاب تهران که در جمع تظاهرکنندگان حکومتی ایراد کرد هشدار داد که عدم پشتیبانی از رهبر حکومت اسلامی ایران، علی خامنه ای، حاصلی جز "هلاکت و مصیبت" برای پیروان وی ندارد.

او اعتراض های جاری در کشور را به "جنگ جهانی" تشبیه کرد و خطاب به حاضران در میدان انقلاب گفت : "شما آمدید تا از امام مسلمین [علی خامنه ای] در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید"، زیرا، "هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت". سردار سلامی گفت : "هر کس از رهبر انقلاب فاصله گرفت، افتاد."

فرماندۀ سپاه پاسداران ناآرامی های جاری ایران را که در پی افزایش بهای بنزین روی داده یک جنگ جهانی هدایت شده توسط قدرت های خارجی به ویژه آمریکا خواند و خطاب به تظاهرکنندگان افزود : "باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم. [...] باور کنید جنگی که در خیابان های ما آغاز شده یک نقشۀ جهانی بود."

فرماندۀ سپاه پاسداران سپس همۀ "دشمنان" جمهوری اسلامی ایران را به انتقام جویی سخت تهدید کرد و گفت : "ما همه جا دشمنان را تعقیب می کنیم و هیچ حرکتی را بدون پاسخ و بدون انتقام نمی‌گذاریم." او گفت : "روز و کیفیت انتقام را ما مشخص می کنیم."

فرماندۀ سپاه پاسداران در پایان همۀ مخالفان و منتقدان حکومت اسلامی را تهدید کرد و گفت : 
"اگر از خط قرمز ما عبور کنید، نابودتان می کنیم [...] هیچ دشمنی در هیج جای جهان امنیت نخواهد داشت."

سردار سلامی با اشاره به این که دشمن هزاران میلیارد علیه ما هزینه کرده، ولی نتیجه نگرفته است، گفت:‌ دشمن علیه ما در جنگ اقتصادی است ما اطلاعات محرمانه‌ای داریم که سفیر یکی از کشورها سایر سفرا را جمع کرده و به آنها گفته که به اروپایی‌ها بگویید ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی اقتصاد خود از نفت هستند. پس راه نفت ایران را باز کنید وگرنه اقتصاد ایران از نفت مستقل می‌شود. 
ما امروز به خیمه دشمن نزدیک شده‌ایم و دشمن دیگر نفس ندارد. در برابر ارتش و سپاه ما هیچ قدرت ایستادگی و یارای عکس‌العمل ندارد. ما به پیش می‌رویم. مردم انقلاب را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند، همه می‌دانند بنزین بهانه است.

وی ادامه داد:‌ما صاحب رهبری هستیم و تا زمانی که او را در سختی‌ها همراهی کنیم هیچ قدرتی قادر نیست ما را تکان دهد دیدید که در 48 ساعت چگونه بساط فتنه جهانی جمع شد. ما مسئولان در کنارتان هستیم. من به عنوان یک پاسدار کوچک عشق و آرزویم این است که چندین بار به پای شما مردم ذبح و قطعه قطعه شوم تا ارادتم به شما ملت بزرگ اثبات شود.

وی خطاب به مردم ایران گفت :شما مردم از هیچ چیز نگران نباشید ما سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و از فراز دشمنان عبور می‌کنیم ما مسئولان نظام باید کمر همت ببندیم در راه پیشرفت و ایمنی و رفاه و آزادی شما آنقدر بدویم تا بمیریم.

وی تاکید کرد:‌ من به نیابت همه شما به مسئولان کشور عرض می‌کنم ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد اکنون نوبت ما مسئولان  است که کمربندها را ببندیم میان مردم حرکت کنیم مشکلات آنها را حل کنیم. مردم ما بزرگ هستند. و ما با شماییم. پیشمرگ و فدایی شما مردمیم. جان ناقابل ما هدیه‌ای است به شما مردم.

سلامی در بخش دیگری از این سخنرانی خطاب به دشمنان گفت: شما ما را در میدان نبرد تجربه کردید، سیلی های محکمی خوردید، نتوانستید پاسخ هم بدهید؛ بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده است، برخی را هم ندیده است.

سلامی سپس گفت: هرکسی بخواهد به مال و جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آنگونه که همگان عبرت بگیرند.

وی اظهار کرد: ما نجابت به خرج دادیم، مدارا کردیم؛ اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد. به ملت ایران احترام بگذارید مودب باشید؛ اگر این انرژی متراکم آزاد شود، هیچ دشمنی در هیچ جای جهان امنیت نخواهد داشت.

سلامی گفت: دیده‌اید ما ملت اسلام و ایرانیم. رهبری بزرگ داریم که تا امروز ما را از همه صحنه های سخت، ایمن عبور داده است.


وی در پایان خطاب به حاضرین در این مراسم گفت: من صمیمانه تشکر می کنم، خاک کف پای همه شما را برای تبرک به صورتم می کشم، پاهایتان را می بوسم، برای همه شما عزت، شادابی، سربلندی و خواستار هستم .

ایلنا / ایسنا / رادیو فرانسه