به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، مرداد ۱۶، ۱۴۰۲

پیوستن میلیونی قشر خاکستری به خیزش زن زندگی آزادی، علی اکبر امیدمهر

 بحران کمبود برق و نان و بخصوص آب... و پیوستن میلیونی قشر خاکستری به خیزش زن زندگی آزادی در شهریور پیش رو، سالگرد این قیام

Aliakbar_Omidmehr_2.jpg

ایران ما از نظر فاجعه محیط زیستی منجر به خشکسالی در دنیا اول شده ،در نتیجه آبستن حوادثی چون جنگ ملت بر سر آب علیه کسانی است. که منابع ملی آب را به نفع نهادهای قدرت و در راس آن بیت فاسد رهبری و عمال وابسته بدان مصادره کرده اند.علت این امر هم، انتقال مغزهای منجمد شده در 14 قرن پیش و هوار شدن این تحجر در نیمه دوم قرن بیستم به ایران ما بود. که در قرن جاری نیز ادامه دارد.این مغزهای معلول صدها سد آب بزرگ و کوچک در هرکجای ایران که رودی یا جوی بزرگی جاری بود.ساختند.
بدون اینکه بدانند آخر و عاقبت این جنایت سرانجام به یک انفجار خشم ملی منجر شده و دامن آلوده به این جنایت شان را فرا می گیرد.آنها آبهای ملی را مصادره کردند. تا زمین های دزدیده شده از مردم را به قیمت خرابی ایران و بربادی ایرانی بخاطر میلیاردر شدن خود و ارباب ،آبیاری نموده محصولات آنرا به قیمت تمام شده به کره شمالی،عمان،قطر و.. صادر کنند.نتیجه این خیانت ملی بزرگ ،خرابی روستاها و کشاورزی ملی و تغییرات اکوسیستم جمعیتی بود و هست.که با ایران 60 میلیون جمعیت شهری و 25 میلیون جمعیت روستایی و هجوم روستائیان به حاشیه شهرها و محاصره این شهرها توسط انسانهای همه چیز از دست داده ای که خشمگین و آماده انقلاب اند و چون هیچ چیز ندارند از دست بدهند.
در نتیجه هر لحظه آماده قیام اند،این آب ها بجای جاری شدن در زمین و مزارع روستائیان و در مجموع استفاده در مصارف روزانه وکشاورزی،در دریاچه های مصنوعی بنام سد جمع،قسمت عمده آن بخار شده و دیگران اعم از همسایگان ما ، از بارندگی آن و آبیاری مزارع شان استفاده کرده ،ثروتمند شده ،ما ملت ایران در جا زده و به 14 قرن پیش برگشته، همه چیز خود را از دست داده ایم.در نتیجه نفرتی که علیه روحانیت مغز نخودی شیعه و رهبر جنایتکار کودک کش زن ستیز و نیروهای سرکوب تهی از مغز، در بغض ملتی اسیر جمع شده و این روزها در اقداماتی چون حملات خودجوش انفرادی به ملاها از سوی مردم عادی و نیز حملات به نیروهای سرکوب از سوی خودی های رژیم و ریزش نیروهای وابسته متبلور شده،تاکنون سابقه نداشته و ناشی از انفجار این بغض فرو نشسته در گلوی ملتی در بند است .که سرانجام به همین زودی ها ،نتیجه این خشم ملی ،سرازیر کردن این بساط متحجر،به جایگاه همیشگی اش یعنی گورستان تاریخ که در سال 57 از آن برخاست، خواهد بود.وعده ما حضور میلیونی در همه خیابانهای دنیا در سالگرد قتل بی رحمانه و جنایتکارانه،زنده یاد مهسا امینی ..
خبرنامه گویا