به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، شهریور ۲۷، ۱۴۰۲

رئیسی در سازمان ملل؛ نوبت ایرانی های مقیم آمریکا و کاناداست!

 ابراهیم رئیسی رئیس حکومت جنایتکار اسلامی و از آمرین مستقیم قتل عام زندانیان سیاسی در ایران، هفته ی آینده عازم آمریکا می شود تا در جلسه ی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت و سخنرانی کند.

«کمیته  برگزار کننده تظاهرات نیویورک علیه حضور ابراهیم رئیسی در سازمان ملل» طی فراخوانی از ایرانیان و ایرانی تباران ساکن آمریکا و کانادا خواسته است که در برابر سازمان ملل حضور یابند و فریاد بزنند که: رئیسی نه نماینده مردم ایران که قاتل آن هاست.

در این فراخوان آمده است:

فراخوان

هموطنان عزیز،

ایرانیان و ایرانی تباران ساکن امریکا وکانادا 

روی سخن ما با شما است، شما که در سالگرد قتل مهسای ایران زمین و انقلاب زن زندگی آزادی یکبار دیگر به دنیا نشان دادید علیرغم کشتارها، زندان ها، شکنجه ها و اعدام‌های جمهوری اسلامی، این انقلاب شکوهمند زنده است و تا تحقق آزادی و عدالت در ایران ادامه خواهد یافت.

شما که با حضور پرشور خود درخیابان ها و در سراسر جهان یکبار دیگر فریاد آزادی خواهانه و زندگی طلبانه نیکاها و نورخداها و کیان ها و هزاران گل پرپر شده توسط جانیان حاکم بر میهن عزیزمان را به گوش جهانیان رساندید، اینک وقت آن است که در روز سه شنبه ۱۹ سپتامبر به «استقبال» نماینده ‌سردسته جنایتکاران جمهوری اسلامی در سازمان ملل برویم و زنده بودن انقلاب زن زندگی آزادی را در برابر نمایندگان کشورهای مختلف به نمایش در آوریم. 

در تظاهرات مقابل سازمان ملل با هم همراه شویم و به دنیا بگوئیم ابراهیم رئیسی نماینده مردم ایران نیست و قاتل مردم ایران است.

کمیته برگزار کننده تظاهرات نیویورک علیه حضور ابراهیم رئیسی در سازمان ملل