به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، بهمن ۰۹، ۱۴۰۲

فیلم کشتار جمعی آخوندها!

 استقبال مردم از یکی از سکانس های سریال سرزمین مادری!

koshtar.jpgوحیدآنلاین نوشت: استقبال از یک سکانس سریالی که سال‌ها پیش ساخته شده ولی الان داره پخش میشه

صحنه‌ای از سریال «سرزمین مادری» که حمله نیروهای نظامی به آخوندها در حوزه علمیه را در سال‌های پیش از انقلاب ۵۷ نشان می‌دهد، با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی در اعتراض به حاکمیت دینی همراه شده و کاربران این ویدیو را با آهنگ‌های شاد و ترانه‌های پیروزمندانه صداگذاری کرده‌اند.

این صحنه نیروهای ارتشی را نشان می‌دهد که در حوزه علمیه در حال کشتن آخوندها و حمله به حجله‌های آنها هستند. در یک صحنه دیگر، دو نیروی نظامی یک آخوند را از طبقه بالا به پایین پرت می‌کنند.

این مجموعه در طی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶ ساخته شده‌است. پخش این مجموعه تلویزیونی ابتدا در ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه داشت، اما پس از مدتی متوقف و بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ سال در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجدداً از سر گرفته شد. داستان این سریال به بررسی وقایع سیاسی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا وقوع انقلاب ۱۳۵۷ در بستر زندگی پسری نوجوان به نام رهی می‌پردازد.

از بازیگران محبوبی هم در این سریال استفاده شده و میگن کلی خرجش شده. نتیجه اینکه از سکانس آخوندکشی در این سریال بسیار استقبال شده و از دیروز صدها ویرایش مختلف ازش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده.