به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۹

مشاورارشد موسوی:
راهپيمايی امروزقطعی است، به شايعات توجه نکنيد
جرس: مشاورارشد ميرحسين موسوی در گفتگو با شبکه تلويزيونی رسا يا تکذيب خبر لغو تظاهرات روز يکشنبه، گفت: راهپيمايی اول اسفند ماه جنبش سبز تحت هر شرايط برگزار می شود و از مردم عزيز می خواهيم به شايعات توجه نکنند.
اردشير امير ارجمند در گفتگو با اين شبکه، با تاکيد بر برگزاری راهپيمايی روز يکشنبه، از نيروهای انتظامی و نظامی مجددا درخواست کرد که دست از اِعمال خشونت عليه مردم بردارند.
گفتنی است طی چند ساعت اخير، پيامک هايی با شماره 0983000 برای تلفن های همراه شهروندان فرستاده شده و اعلام گرديده بود:"با توجه به تشديد فشار رژيم بر رهبران جنبش و احتمال دستگيری آنها، تجمع فردا به روز ديگری موکول گرديد. همراهان جنبش با حضور در مساجد ياد شهدای ٢۵ بهمن را زنده نگاه دارند." و در پايان اين پيامک جعلي، نام "شورای هماهنگی راه سبز" قيد شده بود؛ که از آنجا که در ايران هيچ شخص حقيقی و نهاد حقوقی بدون اجازه مخابرات و نهادهای امنيتی امکان استفاده از سامانه ارسال پيامک را ندارد، اين پيام مطمئنا ترفندی تازه از سوی حکومت برای منصرف کردن شهروندان معترض از شرکت در راهپيمايی امروز اعلام شد.
امروز قرار است در ساعت سه بعدازظهر،همزمان با هفتمين روز از شهادت شهيدان تظاهرات 25 بهمن، مردم با تجمع در ميادين اصلی شهر ياد شهيدان صانع ژاله و محمد مختاری را گرامی دارند.