به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۹

فراخوان مراسم هفتم جانباختگان ۲۵ بهمن
يک ‌شنبه، اول اسفند  
شورای هماهنگی راه سبز اميد با صدور بيانيه‌ای از مردم ايران دعوت کرد روز يک‌شنبه، اول اسفندماه، به منظور هفتمين روز شهادت صانع ژاله و محمد مختاری در تظاهرات ۲۵ بهمن و همچنين بزرگداشت ياد و خاطره ساير شهدای جنبش سبز، در تجمع‌های تهران و شهرستان شرکت کنند
در این بیانیه آمده است:
با عرض تسليت به مناسبت شهادت دو تن از جوانان مظلوم اين مرز و بوم درتظاهرات ۲۵ بهمن و با گراميداشت خاطره دهها شهيد جنبش سبز، از ملت بزرگوار ايران دعوت می شود تا در تجمعات بزرگداشت هفتمين روز شهادت اين عزيزان که روز يکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

استقرار نيروهای امنيتی درمنزل صانع ژاله 
و اعمال فشار و تهديد خانواده ايشان
در پی بازداشت قانع ژاله برادر دانشجوی شهيد " صانع ژاله"،نيروهای امنيتی در منزل خانواده ايشان مستقر شده و با اعمال فشار و تهديد از مصاحبه اين خانواده با خبرنگاران جلوگيری کرده اند.
به گزارش دانشجونيوز، پيش اين نقش سردار زين الدين انصاريان،پسر خاله صانع ژاله،در دروغ سازی و اعمال فشار های گسترده بر عليه خانواده اين شهيد افشا شد،و قانع ژاله، برادر شهيد، ديروز طی مصاحبه ای صريحا اعلام کرده بود که تمامی شايعه های نيروهای حکومتی در مورد صانع دروغ بوده و او هيچگونه وابستگی به بسيج ندارد.
اين گزارش ها می افزايد، زين الدين انصاريان پسر خاله شهيد صانع ژاله ميباشد که پس از به شهادت رسيدن اين شهيد در اعتراضات مردمی روز ۲۵ بهمن ، به دروغ اعلام کرده است که وی بسيجی بوده است.
بر اساس اين گزارشات ، نيروهای حکومتی داخل منزل شهيد ژاله در شهرستان پاوه مستقر شده اند و به اعمال فشار بر اين خانواده برای سکوت و عدم مصاحبه با خبرنگاران ميپردازند.
همسر و خواهر سردار زين الدين در منزل شهيد صانع ژاله در شهر پاوه حاضر شده اند و تلفن های منزل اين شهيد را در اختيار گرفته اند و تلفن های خبرنگاران را جواب ميدهند.
شايان ذکر است در پی شهادت صانع ژاله توسط لباس شخصی های حامی دولت کودتا و بازداشت قانع ژاله برادر وی توسط عوامل سپاه، حال مادر شهيد صانع به شدت وخيم ميباشد.

 ویدئو جدید از تظاهرات ۲۵ خرداد ۸۸
دقیقا ۲۰ ماه پیش، ۲۵ خرداد ۱۳۸۸، خیابان آزادی بزرگترین تظاهرات تاریخ خود را شاهد بود. این ویدئو از روی پشت بام ساختمانی در دانشگاه صنعتی شریف مجاور به خیابان آزادی گرفته شده است. به دلایلی تا به امروز از انتشار آن خودداری کردم، اما احساس میکنم لازم است به همگی مان دوباره یادآوری شود که ما هنوز هم همان انسانهایی هستیم که درست ۲۰ ماه پیش، برای بازپس گیری حقمان، فاصله میدان امام حسین تا میدان آزادی را پیمودیم و فریاد آزادی سر دادیم. نگذاریم تلاش آنها برای ناامید کردن ما به نتیجه برسد