به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۹

روزنامه جمهوری اسلامی:

حمله لباس شخصی ها با شوکر به خانواده هاشمی
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: درحالی که تنها دو هفته تا انتخابات هيات رئيسه خبرگان باقی مانده است، تعرض به رئيس مجلس خبرگان رهبری توسط عناصر خودسر، حتی به خانواده آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت عبدالعظيم و در مراسم ترحيم هم کشيده شد!
به نوشته این روزنامه، پيش از ظهر ديروز (سه شنبه) درحالی که دو تن از فرزندان و تعدادی از اعضای خانواده آيت‌الله هاشمی برای برگزاری مراسم درگذشت يکی از بستگان خود در حرم حضرت عبدالعظيم حضور يافته بودند، پس از گذشت حدود ۲ ساعت از آغاز مراسم و قرائت قرآن، دو نفر از نيروهای لباس شخصی هنگام خروج خانواده آيت‌الله هاشمی با منافق خطاب کردن آنها به يکی از دختران ايشان حمله کردند که با نزديک شدن لباس شخصی‌ها به وی برادرزاده و خواهرزاده وی که او را همراهی می‌کردند درحالی که قصد داشتند مانع شوند، حمله کنندگان با شوکر آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
در اين حين محسن هاشمی فرزند آيت‌الله هاشمی رفسنجانی که وی نيز جهت شرکت در مراسم ختم در حرم حضرت عبدالعظيم حضور داشت از لباس شخصی‌ها خواست نسبت به خانواده وی ايجاد مزاحمت نکنند که افراد مذکور با شعار مرگ بر هاشمی به فحاشی به وی مبادرت کرده و قصد درگيری با محسن هاشمی را داشتند که مردم حاضر در حرم حضرت عبدالعظيم حسنی که در طول مراسم با تسليت گويی و تکريم به خانواده آيت‌الله هاشمی احترام گذاشته بودند مانع درگيری شده و ضمن اظهار نگرانی از خطرناک بودن عناصر لباس شخصی‌ها و اعلام قصد قبلی آنها برای ايجاد درگيری و اغتشاش، از خانواده آيت‌الله هاشمی با اصرار خواستند که نسبت به توهين اين افراد بی‌تفاوت بوده و از محل حضور آنها فاصله بگيرند.

پس از تظاهرات 25 بهمن، حامیان افراطی دولت با فشار بر هاشمی رفسنجانی از او خواسته اند که سکوت را نسبت به سران جنبش سبز بشکند. اصولگرایان از مواضع رئیس مجمع تشیخص در نماز جمعه 26 تیر ناراضی هستند و آن را در مقابل سخنان رهبری می دانند.
هفته گذشته پس از آنکه صدا وسیما شعار بر مرگ بر هاشمی را بارها پخش کرد، موتورسواران در دو نوبت به جماران رفته و در مقابل منزل هاشمی شعار دادند.