به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۹

بخشي از سخنان احمدی نژاد در مصاحبه با تلويزيون*
امام زمان وسط احمدی نژاد و رحیم مشایی

 «من يك تشكر ويژه از حضرت ولي عصر (عج) دارم؛ چرا كه همه تحت مديريت و هدايت ايشان هستيم.
يك بار فردي به من گفت كه چطور هدفمند كردن يارانه‌ها اينقدر خوب اجرا شد؟ من به او پاسخ دادم كه سه دليل اصلي داشت كه دو دليل اول تابع علت سوم هستند...»
«دلیل سوم مديريت امام زمان (عج) است و من براي آن فرد دليل سوم را اينطور استدلال كردم كه به او گفتم مسوول عدالت در جهان كيست؟ عدالت‌گستر كيست؟ مگر مي‌شود كاري در راه عدالت بدون مديريت ايشان انجام شود؟ واسطه اجراي عدالت حضرت ولي عصر (عج) است و هيچكس نمي‌تواند عدالت را در عالم پياده كند و عادل مطلق است كه مي‌تواند عدالت را پياده كند.»
 «آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم، طرفدار مردم، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.»
منبع: عصر ایران 

سایت خبری رجا نیوز نیز قبلا نوشته بود که شایعات گسترده ای درباره قرار دادن یک صندلی یا بشقاب خالی در جلسات هیات دولت به ریاست احمدی نژاد وجود دارد که حتی یک بار توسط یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس هفتم هم تایید شد؛ هرچند شخص احمدی نژاد و دیگر مقامات دولت آن را رد کردند.

*سه شنبه شب ۲۶/۱۱/۱۳۸۹ با شبكه يك ۱ سيما: