به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۸۹

اسامی و مشخصات صد زندانی سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین

نوروز: منابع خبری جرس، اسامی بالغ بر یکصد تن از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین را، به همراه خلاصه پرونده و اطلاعاتی کوتاه در مورد این زندانیان، روز شنبه هشتم خرداد ماه ۸۹، در اختیار این شبکه خبری گذاشتند. لازم به ذکر است اسامی زندانیان سیاسی اندرزگاه هفت، هشت، بندهای ۲۴۰ ، ۲۰۹، بند ۲ الف و واحدهایی چون بند نسوان، ویژه روحانیت و ...در زندان اوین، هنوز نامشخص بوده و در دست تهیه و تنظیم می باشد. زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین، جهت اعتراض به وضع موجود و ادامه بازداشت زندانیان سیاسی، تا روز ۲۲ خرداد در روزه سیاسی به سر می برند.  ادامه مطلب

حمله ارتش اسرائیل به کاروان آزادی غزه

ناوگان حامل کمکهای بشردوستانه برای غزه
خبرگزاری فرانسه:  صبح دوشنبه، ارتش اسرائیل ناوگان کمک رسانی به نوار غزه را، که قرار بود امروز دوشنبه در سواحل این منطقه پهلو بگیرد، مورد حمله قرار داد. ناوگان دریائی موسوم به "ناوگان آزادی" متشکل از هشت فروند کشتی حامل کمکهای بشردوستانه برای ساکنان منطقه تحت محاصره غزه است که توسط صدها طرفدار حقوق مردم فلسطین به قصد شکستن محاصره ی دریائی غزه همراهی می شود. حمله به کاروانی که حامل کمک های انسان دوستانه برای مردم محاصره شده نوار غزه است و کشتار فعالان صلح طلبی که گناهی جز حمایت از مردم فلسطین نداشته اند، جنایتی نیست که به سادگی از اذهان افکار عمومی و صفحات تاریخ پاک شود.
منابع آگاه اعلام کرده اند که دولت اسرائیل در ابتدا برای فریب دادن کاروان آزادی از پرچم های سفید [بیانگر صلح] استفاده کرده تا اجازه نزدیک شدن به کشتی های کاروان آزادی را پیدا کنند و در نهایت با ورود به کشتی آزادی فرصت اجرای نقشه های شوم خود را پیدا کنند. بر اساس اخباری که تاکنون رسیده است نیروهای دریایی دولت اسرائیل به ضرب گلوله 9 نفر را کشته و بیش از 50 نفر دیگر را نیز زخمی کرده اند.

شعر طنز در باره خواهر بسیجی