به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۸۹

 هوار، مردم هوار، از دست این بی بند و بار
شیرین لبی شیرین زبان / مست و می آلود و خمار/ مه پاره ای بی بند و بار/
با عشوه های بی شمار/  هم کرده یاران را ملول / هم برده از دلها قرار
 


خانم دکتر سارا توسلی به شش سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

بنابر رای شعبه  ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی عباس پیربابایی ، خانم دکتر سارا توسلی به اتهام حضور کوتاه مدت در حوادث عاشورا و حضور در منزل شهید موسوی و تسلیت به خانواده این شهید به شش سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. سارا توسلی در پی حوادث انتخابات در تاریخ 13 دیماه بازداشت شد و مدت 50 روز در بند 209 زندانی بود.
دکتر سارا توسلی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی و فرزند مهندس محمد توسلی رئیس دفتر سیاسی و عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است.
همسر وی مهندس فرید طاهری نیز درپی حوادث عاشورا بازداشت شده و همچنان در بند 350 زندان در بازداشت بسر می برد.


شورای امنیت اقدام نظامی اسرائیل را محکوم کرد
در جلسه اضطراری شورای امنیت که به درخواست دولت ترکیه تشکیل گردیده بود اعضای شورا با صدور بیانیه ای از سوی اقدام نظامی اسرائیل در حمله به کاروان بشردوستانه برای نوارغزه را محکوم کردند. در جریان این حمله بنا بر آخرین گزارش ها نه نفر کشته وشماری دیگر زخمی گردیده اند.

بیانیه نهضت مقاومت ملی ایران
  به مناسبت حمله کماندوهای ارتش اسرائيل به کشتی‌های صلح
نهضت مقاومت ملی ایران حمله کماندو های ارتش اسراییل به کشتی های صلح و کشتار انسانهایی که با قبول خطر درصدد جلب توجه مردم جهان به سر نوشت میلیونها فلسطینی بی گناه و اسیر در چنگال حماس در نوار غزه بوده اند را عملی مخالف روند صلح در منطقه و موازین انسانی تلقی کرده و آن را به شدت محکوم می نماید.
دولت اسراییل باید بداند که دست زدن به چنین اعمال تروریستی آن هم توسط دولتی که مدعی دموکراسی است، مضافا زمانی که کمک های انسان دوستانه مردم جهان برای نجات جان انسان ها صورت می گیرد، نه تنها کمکی به حفظ امنیت اسراییل در منطقه نخواهد کرد، بلکه عملا به تقویت بیشتر نیروهای افراطی در منطقه و تشدید یهودی ستیزی در جهان منجر گردیده وآبی است که به آسیاب این دو جریان ریخته میشود.
یازدهم خرداد ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و نه
ایران هر گز نخواهد مرد
نهضت مقاومت ملی ایران

نمایندگان پارلمان اروپا با عکسهای ندا از منوچهر متکی استقبال کردند
استقبال از قاتل؟
هنگام ورود منوچهر متکی و همراهان وی، گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا، در حالی که عکس‌هائی از ندا آقاسلطان را در دست داشتند، در برابر او صف بستند. به‌گزارش خبرگزاری آلمان، استوران استونسون، نماینده فراکسیون محافظه‌کار از بریتانیا، خطاب به متکی فریاد کشید: "قاتل!".   
 برای دیدن فیلم استقبال از متکی اینجا کلیک کنید