به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، تیر ۲۳، ۱۳۸۹

   مایکل جکسون
یک سال پس از مرگ
یک سال از درگذشت مایکل جکسون، ستاره موسیقی پاپ که «سلطان پاپ» لقب گرفت، گذشت؛ خواننده ای که از جایگاه انسان عادی و خواننده معمولی فراتر رفت و به اسطوره‌های دنیای مدرن پیوست.
مایکل جکسون در طول عمر کوتاه خود با آهنگ‌ها، رقص‌ها، ویدئو کلیپ ها، سبک اجرايی متفاوت، رفتارها و زندگی عجیب و غيرمتعارف خود به جنجالی‌ترين خواننده مرد دنيای موسيقی غرب و شمایل فرهنگ پاپ مدرن تبدیل شد.

     حسین الله کرم:
مجتبی، رهبری را دور می زند
جرس: شنیده ها حاکی از آنست که حسین الله کرم، از مسئولین انصار حزب الله در جمع خصوصی عناصر انصار حزب الله اظهار داشته مجتبی خامنه ای فردی فاسد است و رهبری را دور می زند و هر چه می خواهد می کند.
او گفته: ما فقط مطیع رهبری هستیم، قرار نیست که نوکر و کلفت و چماقدار مجتبی هم باشیم! مجتبی بدون هماهنگی با آقا امر و نهی می کند، دستور می دهد، با مسئولین امنیتی کشور جلسه و خط و مشی تهیه می کند و در واقع دارد مملکت را رهبری می کند و این مورد قبول ما نیست، مملکت دو تا رهبر ندارد؛یک رهبر دارد.

تنش در روابط عراق و حکومت کردستان
 به دلیل قاچاق بنزین به ایران

کامیون ها در حال انتقال فرآورده های نفتی به ایران ( ویژه العربیه)
قاچاق روزانه هزاران گالن نفت خام و فرآورده‌های نفتی از مرز‌های کردستان عراق به ایران موجب تنش میان دولت مرکزی عراق و حکومت خودگران کردستان در این کشور شده است. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، انتشار این خبر پس از آن صورت گرفته است که دولت آمریکا تحریم‌های یک‌جانبه‌ای علیه ایران وضع کرده که بر اساس یکی از بندهای آن، هر شرکتی که ۲۰۰ هزار دلار یا بیشتر فرآورده‌های نفتی تصفیه شده به ایران بفروشد و یا در طول یک سال و به تدریج بیش از یک میلیون دلار فرآورده‌ نفتی به ایران بفروشد مشمول تحریم‌های آمریکا قرار خواهد گرفت.
این تنش میان بخش خودمختار کردستان عراق و دولت مرکزی این کشور در حالی صورت می‌گیرد که تشکیل کابینه جدید دولت عراق همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این خبر نه تنها موجب نگرانی واشینگتن به عنوان متحد دولت مرکزی و تشکیلات خودگران کردستان عراق شده، بلکه مردم عراق را که خود از نظر سوخت در مضیقه هستند خشمگین کرده است.
سخنگوی سفارت ایالات متحده در بغداد با اظهار نگرانی از قاچاق بنزین از کردستان عراق به ایران گفته است که ایالات متحده این موضوع را به دقت تحت نظر دارد.