به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، مرداد ۲۶، ۱۴۰۳

کنسرت تیلور سوئیفت در لندن پس از تهدیدات «داعش» در وین

 

یک هفته پس از لغو کنسرت‌های تیلور سوئیفت در وین پس از کشف توطئه اعضای داعش برای حمله به کنسرت او توسط پلیس اتریش، روز پنج‌شنبه این خواننده محبوب که پیش‌تر در شمال بریتانیا با کنسرت خود زلزله برپا کرده بود در لندن کنسرت خود را برگزار می‌کند.

به گزارش «اسکای نیوز»، گروهی از طرفداران سوئیفت در لندن، بلیت‌هایی برای کسانی که از کنسرت‌های او در وین محروم شده بودند تهیه کرده‌ یا بلیت‌های خود را در اختیار طرفداران اتریشی سوئیفت گذاشته‌اند.

با کنسرت‌های سوئیفت، تور اروپایی اراس (اعصار) او که رکورد تاریخ موسیقی را شکسته است به پایان می‌رسد. برای همین از ساعت‌ها قبلا «سوئیفتی‌ها» با دستبندهای مشهورشان جلوی استادیوم ومبلی صف کشیده‌اند تا این فرصت تاریخی را از دست ندهند.

این در حالی است که بریتانیا همچنان در ماتم جان باختن سه دختربچه در حمله یک نوجوان با چاقو در ساوت‌پورت که در کلاس رقص آهنگ‌های تیلور سوئیفت باقی مانده است، حادثه‌ای که به شورش‌های خیابانی گروه‌های راست افراطی علیه مهاجران منجر شد.

پس از لغو کنسرت‌های تیلور سوئیفت در وین از بیم حمله تروریستی داعش، «سوئیفتی‌ها» در مرکز شهر وین گرد آمدند و ترانه‌های تیلور سوئیفت را خواندند و گفت از داعش نمی‌ترسند، اکنون یک بار دیگر طرفداران سوئیفت می‌توانند زلزله‌ای دو یا سه ریشتری در پایتخت بریتانیا برپاکنند که تا همین چند روز پیش صحنه درگیری بین راست‌گرایان افراطی و مخالفان آنها بود.

پلیس کلانشهر لندن می‌گوید تاکنون هیچ گزارشی از اوضاع غیرعادی دریافت نکرده است. با این حال برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی از حضور چشمگیر نیروهای پلیس در اطراف ویبملی خبر داده‌اند.

براساس آمار پل‌استار، تور اراس تیلور سوئیفت با بیش از یک میلیارد فروش در سراسر جهان، پرفروش‌ترین تور تاریخ موسیقی شده است که پیش‌بینی می‌شود در چند کنسرت باقی مانده او به دو میلیارد دلار افزایش یابد.

العربیه فارسی