به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، دی ۱۲، ۱۴۰۲

"علی خامنه ای ادعای پیامبری کرد"

 خامنه‌ای مدعی شد به او از طرف خدا وحی شده

payghambar.jpg


ایران اینترنشنال - رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با خانواده قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران در بخشی از صحبت‌هایش گفت در جلسه‌ای خدا از زبان او حرف زده است.

علی‌ خامنه‌ای افزود: «خدای متعال همین‌طور حرف‌ می‌زد. در واقع زبان من بود، حرف خدا بود.»

رهبر جمهوری اسلامی با اشاره به خاطره‌ای از حدود بیست سال پیش، گفت: «تو این حیاط با ۲۰ نفر از فرماندهان سپاه نماز خواندیم. بعد من نشستم روی پله، یک صحبت گرم و گیرایی کردم. قبلا هم فکرش را نکرده بودم. خدای متعال همین‌طور حرف می‌زد. در واقع، زبان من بود، حرف خدا بود. خیلی جلسه‌ی عجیبی بود. خیلی تأثیراتی گذاشت.»

علی خامنه‌ای این اظهارات را روز یکشنبه، دهم قوس، در دیدار با دختران و همسر قاسمی سلیمانی بیان کرد.

او در جریان صحبت‌هایش به نقش همسر فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران در «جهت‌گیری‌ها و انگیزه» او اشاره کرد.

ویدیوی کوتاهی از این بخش سخنان علی خامنه‌ای را حساب کاربری وبسایت او در شبکه اکس منتشر کرده است.