فیروز
روضه شب جمعه این هفته نوری علا
علیرضا نوری زاده اسماعیل نوری علا
روضه خوان شب جمعه گویا نیوز در این هفته برای اینکه خوانندگا ن را در مقدمه گیج و مات و مبهوت کند از دستو ر زبان کمک گر فته و در پیچ و خم فعل و اسم و مصد ر و فعل لازم و متعدی حواس خوانند گان را پرت می کند تا با کمک این گیجی بتواند نظر مغرضانه خود را با تزویر بخوردش بدهد.
اولا با تمام این صغرا و کبرا ها ایشا ن پای جلا ل آ ل احمد و علی شریعتی را به میا ن کشید ه و روضه قبلی خو د را تکرا ر می کند که این دو نفر بودند که باعث شد ند ما در این دام یعنی حکو مت اسلامی گرفتار آئیم گویا مقاله قبل را بی اثر و نا کافی دانسته و این بار با کمک گرفتن از دستور زبان می خواهد همان هد ف را جا بی اندازد .
به این نویسنده و نوشته هایش نباید با ساده نگری بر خورد نمو د ایشان در هر مقاله اش چندین هد ف را دنبال می کند. من منکر این نیستم که نوشته جلا ل آ ل احمد و علی شریعتی بر افکار و سمت گیری بعضی از گرو هک های سیاسی و انحراف آ نها از اهد اف انقلاب شکوهمند 57 موثر بوده است ولی ایشان میخواهد به ما آ درس غلط بد هد و خوانند ه را به کو چه علی چپ بفرستد .
مر د م ایران داغ کو دتای بیست هشت مرداد را بر گرده خود دارند و دخالت امپریالیسم در ایجاد این فاجعه ملی را فراموش نمی کنند و کوشش شما برای پرده پوشی آن تلاشی بیهوده است در کدام مقاله شما این دخا لت نا هنجار امپریالیسم را محکو م کر د ه اید برگرداند ن شاه و ایجا د یک حکومت صد در صد دیکتا توری یکی از عوامل پایه ریزی انفلاب سال 57 است نه جلا ل آ ل احمد .
نویسند ه محترم شما رشته های احزابی را میخواهید پنبه کنید که در راه آ زا دی و دمکراسی و عد الت اجتما عی هزاران سال زندانی کشید ه اند و هزاران قربا نی د ا ده اند و ریشه د ر تاریخ معاصر کشو ر ما د ارند نه شما و نه هزاران نویسنده مثل شما قا در نخواهند بو د نقش آ نها را د رتاریخ ما بی اثر کند .
تا کنو ن کوشید ه اید این حقیقت را ریشه یا بی کنید که (چه شد که انقلا ب مر دمی سال 57 به کام روحانیون انجامید)کاری که بسیاری از مفسران واقع بین وطن پرست انجام د ا ده و به این نتیجه رسید ه اند که محمد رضا شاه تمام احزاب و گر و های سیاسی را سر کو ب و منهد م کر د و تنها روحانیون را آ زا د گذاشت آیا شما در این مورد مقا له و تحقیقی دارید؟
این نوشته آل احمد و شریعتی و دستور زبا ن بود که ما را به این روز اند اخت ؟!!
من به مقاله قبلی شما جوابی نوشتم و سئوا ل کردم آ یا جریان مصر و تونس و سوریه هم که مذهبیو ن را بر انقلا بشا ن مسلط کرده اند تقصیر نوشته جلا ل آ ل احمد و علی شریعتی است؟ یا به دستور زبان مصری و تونسی مربوط است؟
راجع به دخا لت بشر دوستانه توسط امپریالیسم نظر مبا رک چیست؟ در کدام مقا له شما به خوانند گا ن خود نشان دادید که درلیبی و تونس و مصر و سو ریه چه گذشت و میگذرد؟ عراق وافغانستان پیش کش شما .
در کد ام مقا له (جمعه گردی) خواستار آزادی زند انیان سیاسی و رفع حصر غیر قانونی افراد در کشور شد ه اید ؟
غیر از اینکه در تمام نوشته های خو د نه علیه بانیان شکنجه و اعد ام بلکه علیه اصلاح طلبان و نهضت سبز و رهبران آ ن و تمام گروه های سیاسی همراه نهضت سبز قلم فرسا ئی میفرمائید؟
بگذار با دوبیت از یک غزل حافط به این نوشته پایان دهم .
نقد صوفی به همه صا فی بی غش باشد
ای بسا خرقه که مستو جب آ تش باشد
خوش بو د گر محک تجربه آ ید به میان
تا سیه روی شو د هر که در او غش باشد
منبع: گویا نیوز