به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۹

 پاسخ عیسی سحرخیز به ادعاهای روزنامه رسالت
در پی اتهامات روزنامه رسالت به عیسی سحرخیز و فرزندش مبنی بر دروغ‌گویی درباره بیماری وی در زندان، عیسی سحرخیز طی نامه ای جهت انتشار در روزنامه رسالت نوشته است:
شنیده ام در یکی از آخرین شماره‌های خود، من و پسرم مهدی سحرخیز را به دروغ‌گویی متهم کرده‌اید و بیماری‌های متعددم را که آخرین مورد آن مرا به تجویز پزشکان متخصص به دلیل ضرورت استراحت مطلق بر روی صندلی چرخ‌دار نشانده است، کذب خوانده‌اید.
با توجه به قانون مطبوعات از شما می‌خواهم که آنچه را به دلیل عدم دسترسی به شما منتشر می‌کنم در اولین شماره خود درج کنید و توضیحاتم را جهت تنویر افکار عمومی بنویسید.
من اکنون پس از چهارده ماه بازداشت غیرقانونی و رفتارهای غیرشرعی و غیرانسانی که حتی تا عدم صدور حکم دادگاه پیش رفته و درعمل مرا به گروگان گرفته اند به تایید پژشکان بند امنیتی ۲۰۹، بند ۳۵۰ و بهداری زندان اوین، زندان پردیس و اکنون زندان رجایی‌شهر از بیماری‌های مزمن و متعدد که سابقه‌ای پیش از دستگیری و زندان نداشته‌ام، در رنجم که مشتی را نمونه خروار بیان می‌کنم و داروهایی را که مصرف کرده و می‌نمایم جهت انتشار بیان می‌دارم که امید دارم بر اساس قانون منتشر نمایید تا نیازی به اقدام‌های قانونی نباشد.
۱- شکستگی قفسه سینه از قسمت چپ به دلیل ضرب و جرح و شکنجه زمان دستگیری. محل شکستگی الان به صورت نامناسب جوش خورده و برجستگی محل جوش‌خوردگی خواب راحت را از من ربوده است.
۲- پارگی تاندون شانه سمت چپ در اثر ضرب و جرح زمان دستگیری فوق‌الذکر
۳- کم خونی ناشی از نگهداری در محیط نامناسب بازداشتگاه‌ها و ماه‌ها ندیدن نور آفتاب و …
۴- پروستات ناشی از تغذیه نامناسب و عدم دسترسی به مواد غذایی لازم
۵- بیماری قلبی و فشارخون مزمن که نیاز به تست ورزش دارد و بیش از دو ماه است که با وجود درخواست متعدد پزشک متخصص اقدامی صورت نگرفته است.
۶- ضرورت دسترسی به پزشکی قانونی که با وجود وعده‌های متعدد دادستان محترم تهران چهارده ماه است به حالت تعلیق در آمده است.
۷- عوارض ناشی از فعالیت نامناسب غدد تیروئید و پارا تیروئید که هنوز پس از گذشت یک ماه از انجام آزمایش خون، پاسخ آن ارائه نشده است.
۸- و بالاخره درد طاقت فرسای ناشی از دیسک و سیاتیک که امکان راه رفتن طبیعی را از من گرفته و با وجود مصرف داروهای متعدد، به علت درد شدید شب تا صبح خواب را از چشمم ربوده و بسیاری اوقات مجبورم نیمه شب به صورت اورژانس به بهداری زندان بروم و آمپول مسکن و … بزنم.
جهت اطلاع بخشی از کلکسیون داروهای ریزو و درشت و رنگارنگی را که مصرف می‌کنم نیز تقدیم می‌دارم:
• آمپول های مسکن جورواجور
• قرص دیازپام
• قرص متاکاربامول ۵۰۰
• تیاماکس ۳۰۰
• شیاف دیکلوفناک ۱۰۰
• پیروکسی کام ۱۰ میلی گرم
• گاباپانتینن ۴۰۰
• ژریاتریک نارماتون
• لوزار ۲۵
• قرص دیکلوفناک ۲۵
• کلیاکس
• امنیک
• تریامترین – اچ
• قرص آی ۴۰۰
• انواع قرص مسکن و آهن
• پمادهای متیل سالسیلات، متاگاربامول