به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۸۹

حمله ی افراد ناشناس به دکتر ناصر انقطاع 

 روز جمعه ۲۸ آبان ماه، دکتر ناصر انقطاع، نویسنده، فعال سیاسی و پژوهشگر ایرانی بعد از اجرای یک برنامه ی تلویزونی، هنگام ترک استودیو در لوس آنجلس، مورد حمله و ضرب و شتم افراد ناشناس قرار می گیرد.
دکتر انقطاع گفته است: آن دو نفری که به وی حمله کردند قصد جانش را داشته اند، در این حمله چند دندان دکتر انقطاع شکسته و موجب خونریزی چشم چپ ایشان  گردیده است. وی در حال حاضر تحت درمان می باشد.
بخشی از سروده ی دکتر ناصر انقطاع:
من ایرانم   من ایرانم

اگر بینی که اندر چار میخ و بند و زنجیرم
نپنداری که می ترسم نپنداری هراسانم
ولی اندوه در ژرفای جانم ریشه افکنده
که من زین شورش بیهوده و بیجا پشیمانم
تو ای فرزند دلبندم فراموشم مکن هرگز
ز من پیمان خود مگسل که من آن سخت پیمانم
من ایرانم   من ایرانم
انقطاع می نویسد:
هنر و سرگرمی دریچه ایست که روان آدمی را از کشاکش زندگی برای زمانی اندک هم که شده آزاد می کند. سرگرمی من چامه سرایی - نگارگری (نقاشی) و ورزش است.
دکتر محمد مصدق. مرد سال۱۹۵۱

نقاشی سیاه قلم - نوروز ۱۳۸۵

 احترام آزادی، ضرب و شتم دکتر ناصر انقطاع را محکوم می کند.