به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۷

خواهران منصوریان: الهام چرخنده با وعده پول و ماشین از ما خواست چادری شویم

خواهران منصوریان که ووشو کار هستند، گفته‌اند که الهام چرخنده از آنها خواسته با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان پول و خانه و ماشین و با وعده گشایش باشگاه ورزشی برای آنها چادر را انتخاب کنند.
این خواهران ورزشکار البته گفته‌اند که پیشنهاد الهام چرخنده را پذبرفته‌اند و مدتی چادری شده‌اند اما از آنجایی که الهام چرخنده با وجود پیگیری‌ها به وعده‌هایش عمل نکرده، چادر را کنار گذاشته‌اند.
خواهران منصوریان در این مصاحبه گفته‌اند که به دلیل نیازهای مالی این پیشنهاد را پذیرفته بودند اما بعدا دیده‌اند که هزینه چادر هم به هزینه‌های آنها اضافه شده است.
همچنین آنها گفته‌اند که در فیلمی که از آنها برای پذیرش چادر تهیه شده الهام چرخنده از شهربانو و سهیلا منصوریان پرسیده که‌ آیا «بدون جوگیر شدن» این کار را کرده‌اند یا نه، در حالی که کل این برنامه «فیلم» بوده است.
الهام چرخنده، که به فرمان «رهبر»، به «الهام زهرایی» تغییر نام داده، بازیگر و فیلمساز و مجری سابق برنامه «ستاره مهاجر» (ورژن وطنی آمریکن آیدل) بود که در چرخشی ناگهانی خامنه‌ای را «نائب امام زمان» نامید و فیلم‌های سخنرانی‌هایش در دانشگاه‌ها دست‌به‌دست می‌شد.
شهربانو منصوریان در یک پیام اینستاگرامی یکشنبه ۱۴ مرداد خبر داده بود که به دلیل نوع پوشش از ورود به استودیو پخش رادیو باز داشته شده است: «انتشار این ویدیو صرفا به خاطر بی احترامی شب گذشته یکی از مسئولان حراست سازمان صداسیما است که حتی اجازه نداد ما در اتاق انتظار مهمانان بمانیم… و عوامل رادیو ورزش هر چه تلاش کردند که ما در برنامه حضور داشته باشیم نشد که نشد».
او در ویدئویی که همراه این پیام منتشر شده، توضیح داد که حراست رادیو از ورود او و الهه منصوریان، در حالی که لباس ورزشی پوشیده بر تن داشتند، به استودیوی رادیو ورزش جلوگیری کرد. او می‌گوید که هر دو پوشش کامل داشته‌اند.
حراست رادیو ورزش دو خواهر ووشوکار تیم ملی را به خاطر «عدم رعایت پوشش» به استودیو راه نداد
رادیو زمانه