به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، مهر ۲۳، ۱۴۰۲

درگیری در پاساژ آرمیتاژ مشهد پس از سیلی «آمرمعروف» به یک دختر

 

سیلی زدن یک نیروی «آمر به معروف» جمهوری اسلامی به یک دختر در پاساژ آرمیتاژ مشهد باعث درگیری کسبه این پاساژ با نیروهای بسیجی در این پاساژ شد. ویدیویی از این درگیری در روز شنبه ۲۲مهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، این درگیری، روز پنج‌شنبه ۲۰ مهر و پس از ورود شماری از نیروهای «آمر به معروف» به پاساژ آرمیتاژ برای «تذکر حجاب» آغاز شده است.

بر اساس گزارش‌های شاهدان، نیروهای بسیجی با استفاده از شوکر به ضرب و شتم کسبه پاساژ آرمیتاژ پرداخته‌اند.

مهدی آقاسی زاده، مدیر روابط عمومی پاساژ آرمیتاژ مشهد در استوری اینستاگرام در خصوص این ماجرا توضیحاتی ارائه کرده و نوشته است: برخی افراد با هویت نامعلوم وارد مرکز خرید آرمیتاژ شده و با خانم‌هایی که به زعم ایشان پوشش نامناسبی داشتند برخورد کردند. عوامل انتظامات مجموعه و تعدادی از مدیران واحد‌های صنفی از ایشان خواستند که مرکز خرید را ترک کنند که در این حین یکی از این افراد به صورت دختر جوانی سیلی زد.

به نوشته آقاسی زاده، این اتفاق باعث شروع درگیری این افراد با عوامل انتظامی و کاسبان مجموعه شد؛ که در نهایت همکاران ما از پلیس درخواست کمک می‌کنند. رفتار عوامل خودسر از مسئولان امر به صورت تلفنی محکوم و قول رسیدگی داده شده است.

آقاسی زاده با این حال گفته همه افراد آمر به معروف و قانون شکنان آزاد شده و در عوض یکی از کسبه پاساژ که برای تنظیم شکایت علیه آن‌ها به کلانتری رفته بود، بازداشت شده است.

به گفته آقاسی‌زاده، برای این کاسب به اتهام «ممانعت از امر به معروف» پرونده قضایی تشکیل شده است.