به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، مهر ۲۳، ۱۴۰۲

واکنش فاطمه حمامی به جنجال بغل شدن توسط کریستیانو رونالدو

 

فاطمه حمامی،‌ دختر هنرمندی که دارای معلولیت است،‌ می‌گوید که بعضی درباره بغل کردن او توسط رونالدو «حواشی ایجاد کرده‌اند و او شکایت از رونالدو را کاملا رد و تکذیب می‌کند.»

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان کمتر از یک ماه پیش برای بازی با پرسپولیس در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا سفری به ایران داشت. او در جریان این سفر با فاطمه حمامی که پرتره‌های او را با پایش کشیده بود و آرزوی دیدار او را داشت،‌ ملاقات کرد و پیراهنش را به او هدیه داد.

فاطمه حمامی اکنون در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به حواشی بغل کردن او توسط رونالدو نوشته است:

«رونالدو با حس انسان‌دوستانه و صمیمیت و برادرانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست... آدم زنده وکیل وصی نمی‌خواهد شما اگر دلسوز من بودید این سال‌ها کجا بودید که یک ورزشکار با شرافت و خیر من رو از روی مهر و محبتش بغل کرده و به شما برخورده است... خدا ازتان نگذرد که هم من را ناراحت کردید و هم آبروی رونالدو را می‌برید.»

حمامی نوشت: باید به عرضتان برسانم من وخانواده‌ام هیچ‌گونه ناراحتی و شکایتی نسبت به این موضوع نداشته و نداریم و رونالدو با حس انسان‌دوستانه و صمیمیت و بردارانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست.

پس از دیدار فاطمه حمامی و رونالدو همان زمان ویدیویی از کسی که گفته می‌شد «وکیل» است منتشر شد که ادعا کرد آقای رونالدو به اساس قوانین ایران به اتهام «رابطه نامشروع مادون زنا» به ۹۹ ضربه شلاق می‌تواند محکوم شود.

اکنون به نظر می‌رسد شایعاتی از صدور این حکم هم در شماری از رسانه‌ها منتشر شده است.

سایت خبری ورزش سه نوشته است که سفارت ایران در اسپانیا این شایعات را تکذیب کرده است.

در اطلاعیه این سفارت آمده است: «صدور هرگونه حکم دادگاه علیه ورزشکاران بین‌المللی در ایران را به شدت تکذیب می‌کنیم... کریستیانو رونالدو در روز ۲۹ شهریور برای شرکت در یک مسابقه رسمی فوتبال به ایران سفر کرد و با استقبال بسیار خوب مردم و مسئولان مواجه شد. دیدار صمیمانه و انسانی وی با فاطمه حمامی نیز مورد تحسین مردم و مسئولان ورزش کشور قرار گرفت.»

سفر رونالدو به ایران با حواشی بسیار زیادی از جمله هجوم هواداران او به محل اقامتش و نحوه برخورد مسئولان در استقبال از او همراه بود به نظر می‌رسد پس از گذشت نزدیک به یک ماه هنوز هم این حواشی ادامه دارد.

بی‌بی‌سی