به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، بهمن ۱۸، ۱۴۰۲

ماجرای انتشار عکس‌های احمدی‌نژاد با صورت کبود چه بود؟

 

پس از ماه‌ها غیبت از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران، سه‌شنبه 17 بهمن تصاویری از او با چهره کبود و ورم‌کرده در وب‌سایت‌های ایرانی منتشر شد. احمدی‌نژاد در تصاویر نشر شده با ماسک آبی‌رنگ دیده می‌شود که کبودی زیر چشم چپ او کاملا نمایان است.


منابع ایرانی نوشته‌اند علت کبودی چهره او مشخص نیست و گمان می‌رود که او از مشکل سلامتی رنج می‌برد.


در این راستا، محمدرضا سرو دلیر، از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد در یک پست اینستاگرامی، دلیل کبودی زیر چشم احمدی‌نژاد را عمل پلک چشم اعلام کرد.


دفتر احمدی‌نژاد در این زمینه هیچ اظهارنظری نکرده است.


اولین حضور پس از ضبط گذرنامه

این اولین حضور احمدی‌نژاد پس از توقیف گذرنامه وی در مهرماه گذشته از سوی مقامات ایران است که قصد سفر به گواتمالا را داشت.


به گزارش روزنامه «الشرق الاوسط»، سایت «دولت بهار» متعلق به احمدی‌نژاد اعلام کرده بود، نیروهای امنیتی با لباس شخصی در فرودگاه بین المللی تهران مانع از سفر او شده‌اند.


به گزارش خبرگزاری «تسنیم»، پیشتر به احمدی‌نژاد اطلاع داده شده بود، به دلیل مسائل امنیتی اجازه سفر به خارج از کشور را ندارد.


انتقادات تند

احمدی‌نژاد از مهرماه گذشته به دلیل عدم موضع گیری در مورد جنگ غزه مورد انتقاد شدید رسانه‌های ایران به ویژه اصلاح طلبان قرار گرفت.


او به دلیل مواضع «پوپولیستی» و حمایت از «محو اسرائیل، ایران را در معرض تحریم‌های بین المللی در دوران ریاست جمهوری خود قرار داد.

العربیه فارسی