به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، تیر ۰۱، ۱۳۹۷

راموس: زنان ایرانی برنده اصلی مسابقه بودند

زنان در ورزشگاه آزادی تهران
سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پیروزی یک هیچ بر ایران در توییتر خود، زنان ایران را برنده اصلی مسابقه معرفی کرد.
روز گذشته پس از چند دهه، زنان ایرانی موفق شدند با ورود به ورزشگاه صد هزار نفره آزادی، مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از روی صفحه نمایشگری بزرگ تماشا کنند.
به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، «سرخیو راموس» کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا توئیتی از یک تارنمای خبری منتشر کرد که به حضور زنان در ورزشگاه آزادی پرداخته بود.
در این توئیت آمده است: هواداران زن برای نخستین بار پس از سال ۱۹۷۹ میلادی اجازه یافتند که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به ورزشگاه آزادی تهران بروند.
راموس با بازنشر این توئیت نوشت: آن ها کسانی هستند که برنده شدند. خوش شانس هستند که اولین نفرها بودند.
شامگاه چهارشنبه اخبار ضد و نقیض مبنی بر لغو برنامه پخش بازی ایران و اسپانیا در وزرشگاه آزادی منتشر شد که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این برنامه به قوت خود باقی است و این دیدار از صفحه نمایشگر حاضر در ورزشگاه پخش می شود.
پس از این اعلام نیروی انتظامی، سرانجام پای خانواده ها و بانوان ایرانی به ورزشگاه بزرگ و خاطره انگیز آزادی تهران باز شد و دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا را از روی نمایشگر بزرگ این ورزشگاه تماشا کردند.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یک بر صفر مغلوب اسپانیا شد.