به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۹۰

هرانا؛ بیماری نگران کننده حمیدرضا خادم عضو زندانی جبهه ملی
تکذیب انجام مصاحبه توسط همسر مهندس حمید رضا خادم
خبرگزاری هرانا - حمیدرضا خادم، عضو زندانی جبهه ملی که از ۱۱ آبان ماه گذشته برای تحمل دوران محکومیت ۴ ساله خود در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر میبرد، به بیماری «دیسک کمر پیشرفته» مبتلا گردیده و در هفته اخیر به طور موقت از زندان به بیمارستان شهدای تجریش نیز اعزام گردیده است.

گفتنی است مهندس حمیدرضا خادم در شب پس از عاشورای ۸۸ در منزلش بازداشت گردیده و پس از تحمل چندین هفته در سلول انفرادی بند ۲۰۹ به قید وثیقه آزاد گردید.
او در آذر ماه سال ۸۹ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شده و به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی علیه امنیت از طریق تاسیس کمیته همبستگی با دانشجویان زندانی و نیز عضویت در شورای همبستگی برای دموکراسی حقوق بشر به تحمل ۵ سال زندان محکوم گردید. حکمی که در مرحله تجدیدنظر به ۴ سال کاهش یافت و از ۱۱ آبان با معرفی خادم به دادیاری اجرای احکام دادسرای اوین به مورد اجرا گذارده شد.

تکذیب انجام مصاحبه توسط همسر مهندس حمید رضا خادم
اخیرا مطلبی تحت عنوان مصاحبه با همسر مهندس حمید رضا خادم عضو زندانی سازمان مهندسان جبهه ملی ایران در رسانه ها بدون آگاهی ایشان منتشر شده که صحت ندارد.
همسر مهندس حمید رضا خادم طی تماسی عنوان داشتند که چنین مصاحبه ای انجام نداده اند و به شدت مراتب ناراحتی خود را از این بابت اظهار داشته و از رسانه هایی که اقدام به درج چنین خبری نموده اند درخواست داشته که نسبت به برداشتن این خبر اقدام نمایند.
جا دارد تا رسانه ها پیش از هر گونه اقدام و اطلاع رسانی در خصوص زندانیان نسبت به صحت مطالب وهمچنین نظر خانوده ها در این زمینه آگاهی یابند. بدیهی است که رعایت اصول اخلاقی و امانت داری از مهمترین مولفه های مبارزه سیاسی و اطلاع رسانی آزاد و شفاف است.

تکذیب همسر مهندس حمید رضا خادم:
"اينجانب مريم شاه حيدري همسر حميدرضا خادم هيچ گونه مصاحبه اي با هيچ سايت و يا خبرگزاري در مورد شرايط همسرم نداشته ام و در همينجا از دوستاني كه ابراز لطف كردند و براي حميد رضاي عزيزم نگران شدند متشكرم.
حميد رضا در سلامت مي باشد. اين سلامت يك رسانه مي باشد كه از منبع اطمينان پيدا كند."