به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۹۰

کنسرت مدونا در آمریکا با ۲عکس واقعی و ساختگی
تصویر واقعی که مدونا و گروهش را در هنگام اجرای برنامه با لباس ارتش رژیم اسرائیل نشان میدهد  
به گزارش مشرق به نقل از سایت اوباما، روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی تصریح کرد: جنگ لفظی هفته های اخیر مسئولین ایران و اسرائیل که به ادعای مسئولین اسرائیلی نشان دهنده شروع برنامه اسرائیل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران در سال جاری خواهد بود، شهروندان اسرائیلی را ترسانده است. هاآرتص در این گزارش می افزاید: در یک صفحه تازه ایجاد شده در شبکه اجتماعی فیسبوک، طرفداران اسرائیلی "مدونا" -سوپر استار آمریکائی موسیقی پاپ- از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درخواست کردند تا از هر برنامه احتمالی حمله به ایران خودداری نماید تا در اجرای شوی برنامه ریزی شده "مدونا" در تل آویو در ۲۹ می ۲۰۱۲ مشکلی ایجاد نشود!
صفحه این گروه بنام "Bibi" «نتانیاهو جنگ با ایران را تا اجرای شوی مدونا در ۲۹ می شروع نکن!»، تاکنون تنها ۷۰۰ لایک خورده اما مورد توجه رسانه های زیادی قرار گرفته است.
تصویر ساختگی " نه به جنگ علیه ایران"
این گروه همچنین تصویری ساختگی نیز برای خود انتخاب کرده که تصویر مدونا و گروهش را به همراه یکی از طرفداران خود که تابلوی "نه به جنگ علیه ایران" به دست گرفته، نشان می دهد.

تصویر واقعی که مدونا و گروهش را در هنگام اجرای برنامه با لباس ارتش رژیم اسرائیل نشان می دهد.(عکس بالای همین صفحه) هنرمندانی که از سفر به اسرائیل ترسیدند این در حالی است که ترس طرفداران اسرائیلی مدونا در برابر لیست هنرمندانی که در سال های اخیر اجرای کنسرت ها و برنامه هایشان را در اسرائیل به خاطر بحران های داخلی و جنگ های اسرائیل کنسل کرده اند، مسئله جالب توجهی است که این مسئله اخیراً محل نگرانی مسئولین اسرائیلی نیز شده است.