به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، فروردین ۰۴، ۱۴۰۰

نامه سپاه به خامنه‌ای: آقا جان، فضای مجازی را از ولنگاری رها خواهیم ساخت!

 پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه ای به علی خامنه ای از تشکیل ستادی برای تحقق فرامین نوروزی او در سپاه پاسداران خبر داده و گفته ما فضای مجازی را از ولنگاری نجات خواهیم داد.

سلامی در این نامه که روز سه‌شنبه سوم فروردین در سایت سپاه نیوز منتشر شده است، سپاه پاسداران را مخاطب سخنان نوروزی خامنه ای معرفی کرده و نوشته: «آقا جان: آنقدر میسازیم، تولید میکنیم، به یاری مردم میشتابیم ، با فساد مقابله می‌کنیم، فناوران جوان را بسیج می کنیم، گروه های بی شمار بسیجی را در میدان عزت مردم گسیل می داریم، تا دشمن ناتوان شود و دیگر یارای تعقیب سیاست هایش را نداشته باشد.»

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین گفته ما فضای مجازی را از ولنگاری رها خواهیم ساخت. 

اظهارات حسین سلامی درباره فضای مجازی واکنشی به سخنرانی نوروزی علی خامنه ای در روز یکشنبه اول فروردین است که در آن وی به فضای مجازی تاخته بود.

خامنه ای در این سخنرانی که مناسبت نوروز ایراد شد فضای مجازی را عرصه‌ای برای فشار روانی دشمن برای بی رونق کردن انتخابات خواند.

وی گفت: «همه کشورهای دنیا فضای مجازی شان را مدیریت میکنند ولی ما افتخار میکنیم که آن را ول کردیم!»

فرمانده سپاه پاسداران در پایان نامه خود از تشکیل اولین جلسه ستاد تحقق فرامین نوروزی خامنه ای با حضور هیئت رئیسه سپاه و رئیس سازمان بسیج، سازمان اطلاعات و مسئولان اقتصادی و سازندگی سپاه خبر داد.

وی خطاب به خامنه ای گفته است: «تصمیمات اولیه در قالب یک نقشه راه ، منسجم و هماهنگ و هم افزا با سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی برای اجرای فرامین مبارکتان گرفته شد.»

این چندمین بار است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلافاصله پس از یک سخنرانی خامنه‌ای اقدام به تشکیل قرارگاه و ستاد برای اجرای دستورات وی می‌کند.

ایران وایر