مستند «من روحانی هستم» چه می‌گوید؟
مستند «من روحانی هستم» ابتدا به صورت محرمانه دست به دست در محافل سیاسی می‌چرخید. این فیلم فعالیت‌های مبارزاتی، سیاسی و اجتماعی حسن روحانی در ۵ دهه گذشته را روایت می‌کند. 

تا اواسط فیلم، حسن روحانی دارای یک چهره انقلابی و مخالف جریان اصلاح‌طلب است. در همین نیمه اول با وجود اینکه او در بسیاری از مواقع یک چهره حزب‌اللهی نشان داده شده به یک‌باره و به صورت واضح حضور او در ماجرای «۹۹ نفر» به مخاطب یادآوری می‌شود. 

لازم به ذکر است ماجرای این ۹۹ نفر به مخالفت با انتخاب و معرفی میرحسین موسوی برای بار دوم به مجلس برای تصدی پست نخست وزیری باز می‌گردد. 

در ادامه این فیلم یکبار دیگر چنین روایتی از حسن روحانی به مخاطب عرضه می‌شود. سکانس‌هایی از فیلم به ماجرای برکناری محمد هاشمی از ریاست صداو سیما اختصاص یافته، ماجرایی که با مخالفت خمینی مواجه شده و توصیه برکناری حسن روحانی، رییس شورای نظارت را مطرح می‌کند. 

این فیلم در ادامه ماجراهای مک فارلین و مسایل تاریخی دیگری را هم روایت می‌کند. از جمله اینکه اختلافات محسن رضایی و حسن روحانی در مورد ادامه جنگ را توضیح می‌دهد. 

بخشی از این فیلم، حسن روحانی را شخصی به تصویر می‌کشد که در دوره جنگ ایران و عراق به همراه شماری دیگر که نامشان یاد نمی‌شود و بر خلاف نظر آیت الله خمینی، به دنبال صلح با بغداد بود. 

این فیلم با بازخوانی موافقتنامه هسته‌ای سعدآباد به مخاطب می‌گوید که حسن روحانی در توافق با سه کشور اروپایی اشتباه کرده و آن‌ها روحانی را فریب داده‌اند. 

این فیلم با سکانس‌هایی از سخنان یوشکا فیشر علیه مقامات ایرانی هم همراه است. 

بنابر آنچه در عنوان بندی پایان این فیلم آمده گروه چند رسانه‌ای شفق مسئول ساخت این مستند است.