به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۳

از صبح روز پنجشنبه آغاز شده است:

آماده‌باش نظامیان با افزایش نرخ بنزین در ایران
نیرو‌های پلیس پس از پایان رزمایش دو روزه ۱۰ هزار عضو گردان‌های ضد شورش «بیت‌المقدس»٬ در جایگاه‌های بنزین شهر تهران مستقر شدند.
رزمایش نیرو‌های ضد شورش بسیج که از صبح روز پنجشنبه (چهارم اردیبهشت) در پنج محور عملیاتی تهران بزرگ آغاز شد بود٬ عصر روز جمعه (پنجم اردیبهشت) پایان یافت.
این رزمایش حدود ۱۲ ساعت پیش از اعلام رسمی افزایش نرخ بنزین از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آغاز شده بود.
نرخ بنزین سهمیه‌ای٬ آزاد و سوپر آزاد شامگاه پنجشنبه گذشته و در پی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها به ترتیب ۷۰۰ ٬ ۱۰۰۰ و هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.
به نظر می‌رسد رزمایش دو روزه نیرو‌های ضد شورش بسیج در شهر تهران به منظور آمادگی برای سرکوب اعتراض‌های احتمالی خیابانی صورت گرفته باشد.
در نخستین مرحله اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها٬ چند جایگاه بنزین به آتش کشیده شده بود که نیرو‌های بسیج و پلیس برای پیشگیری از تکرار چنین حوادثی در روز‌های اخیر آماده‌باش هستند.
حسین ساجدی نیا٬ فرمانده پلیس تهران بزرگ نیز از استقرار نیرو‌های پلیس از روز شنبه در جایگاه‌های بنزین در تهران خبر داده است.
ساجدی‌نیا گفته «نیروهای پلیس براساس شیفت‌بندی معمول و روند همیشگی خود و تنها به منظور کمک‌رسانی برای نظم پمپ‌های بنزین در مراکز عرضه سوخت مستقر شده‌اند.»
سایت دیگربان