به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۳

کلیپ باران کوثری برایش دردسر ساز شد

باران کوثری
چرا رفتی؟

چرا رفتی؟


آهنگساز تهمورس پورناظری
آواز همایون شجریان
شعر سیمین بهبهانی
تنظیم دیوید گارنر
کارگردان بارن کوثری
چرا رفتی؟
هرند وقت یک‌بار یک قطعه موسیقی به سرعت سر زبان مردم می‌افتد و هرجایی که بروید، آن قطعه را می‌شنوید.
این روزها قرعه به نام یک قطعه موسیقایی با صدای همایون شجریان افتاده که واکنش‌های متفاوتی را هم در پی داشته است. «چرا رفتی» عنوان قطعه‌ای از تهمورس پورناظری است که با صدای همایون شجریان همراه شده و موزیک‌ویدئوی آن هم سر و صدای زیادی به پا کرده‌ است.
«چرا رفتی» عاشقانه‌ای از سیمین بهبهانی است و باران کوثری برای این قطعه موزیک ویدئویی ساخت تا در مراسم رونمایی آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» مورد استفاده قرار گیرد.
این در حالیست که این موزیک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی،‌ شبکه‌های ماهواره‌ای و...مورد استقبال قرار گرفته و نقدهایی هم به آن می‌شود.


چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تا امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم نا شکیباست
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تا امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم نا شکیباست
چرا رفتی چرا من قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هردو عالم بی خبر کن
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم…
ترانه سرا : سیمین بهبهانی