به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۴۰۳

شبکه استقلال و برابری پایدار زنان: جمهوری اسلامی محکوم است

 

شبکه استقلال و برابری پایدار زنان  باور دارد که جمهوری اسلامی، ضمن ایجاد دشمنی با جهان و اقدامات بین‌المللی تروریستی، مهمترین دشمن خود را مردم و به ویژه زنان ایران می‌داند. جمهوری اسلامی از جنگ افروزی به عنوان فرصتی برای سرکوب دشمن اصلی خود یعنی مردم و زنان ایران و نمایش ملی گرایی دروغین رانت بگیران و فاجعه آفرینان سپاه بهره می‌گیرد.

جمهوری اسلامی بار دیگر این روزها وحشیانه به جان زنان و دختران ایران افتاده است و به جسم و روان آنها تعرض می‌کند. زندان‌های جمهوری اسلامی مملو از زنانی شده است که برای آزادی‌های حداقلی خود در جامعه ایستادگی می‌کنند. مهمترین جنگ حکومت جنگ با زنان است.

شبکه استقلال و برابری پایدار زنان (شبکه وایز) از مردم، شامل زنان ایران و مردانی که از آنها حمایت می‌کنند، به خاطر ایستادگی در مقابل این فاجعه اعمال وحشیانه حجاب اجباری حمایت می‌کند و سرکوب وحشیانه زنان را محکوم می‌کند. امید داریم که  تصاویر افرادی که در این جنایات شرکت دارند و مسؤل هستند توسط مردم مستند شده تا در آینده مورد محکومیت بین‌المللی و قضایی قرار بگیرند.

همچنین شبکه وایز ضمن محکوم کردن حمله موشکی کور به اسرائیل و نمایش قلدرمآبانه جمهوری اسلامی بر این نکته تاکید دارد که چنین اقداماتی تنها تصمیم حکومت ضدمردمی و ضدانسانی جمهوری اسلامی است و عواقب آن نیز باید متوجه خود رژیم باشد. مردم ایران خود، گروگان‌های جمهوری اسلامی هستند و نباید خطر مستقیم و غیر مستقیم متوجه آنها شود.

شبکه وایز امید دارد که جامعه بین‌المللی در رساندن صدای فریاد و ایستادگی زنان ایران و انتشار این شرایط همراه شوند. ما تاکید می‌کنیم که هر جنگی در خاک ایران که مردم را هدف بگیرد، به ضرر زنان مبارز خواهد بود و باعث یکدست شدن حکومت و سرکوب بیشتر برای خاموش کردن مبارزات آنها خواهد شد. زین رو خواهان آن هستیم که جامعه بین‌المللی به تقویت و حمایت از زنان ایران روی آورد. از طرف دیگر اپوزیسیون داخل و خارج کشور را تشویق می کنیم که به نقش تاریخی زنان برای استقرار دموکراسی در کشورمان، توجه خاص داشته باشند و در این مسیر زنان مبارز را دوش تا دوش همراهی و حمایت کنند.

شبکه استقلال و برابری‌ پايدار زنان