به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، دی ۲۶، ۱۴۰۱

معترضان ایرانی راهی استراسبورگ برای تجمع مقابل پارلمان اروپا

 همزمان ایرانیان مقیم استرالیا نیز امروز در در برابر مجلس ایالتی شهر سیدنی تجمع کرده و با اعلام حمایت از تجمع استراسبورگ ، خواهان تروریستی شناخته‌شدن سپاه پاسداران از سوی مقامات استرالیایی شدند

جمع زیادی از شهروندان ایرانی مقیم اروپا خود را برای شرکت در تجمع بزرگ استراسبورگ فرانسه آماده می‌کنند. این تجمع که دوشنبه 26 دی در برابر پارلمان اروپا برگزار خواهد شد، قرار است خواست جمع زیادی از ایرانی‌ها برای «تروریستی شناخته‌شدن» سپاه پاسداران از سوی اروپا و جامعه جهانی را منعکس کند.

در این تجمع که حمایت چهره‌های شناخته‌شده و نهادهای مخالف جمهوری اسلامی را به همراه دارد، جمع زیادی از ایرانی‌های مقیم اروپا شرکت خواهند کرد.

همزمان ایرانیان مقیم استرالیا نیز امروز در در برابر مجلس ایالتی شهر سیدنی تجمع کرده و با اعلام حمایت از تجمع استراسبورگ، خواهان تروریستی شناخته‌شدن سپاه پاسداران از سوی مقامات استرالیایی شدند.

به گفته دریا صفایی، نماینده ایرانی‌تبار پارلمان بلژیک، این تجمع از اهمیت زیادی برخوردار است. کاربران رسانه‌های اجتماعی در روزهای گذشته با انتشار فراخوان این تجمع، خواستار حضور گسترده ایرانیان در استراسبورگ شدند.

شهر استراسبورگ در شرق فرانسه و در نزدیکی مرز آلمان واقع شده و مقر پارلمان اروپا است.