به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، بهمن ۲۸، ۱۳۹۲

پسر كو ندارد نشان از پدر / / تو بيگانه خوانش مخوانش پسر (فردوسی)

شایعه ی جدایی یاسمین از رضا پهلوی (فرزند شاه سابق ایران) 
گفته شده که روابط خارج از عرف رضا پهلوی باعث شده تا خانم اعتمادی او را ترک کند.
 خانم اعتمادی از چند هفته پیش زندگی‌ جدید خود را با کامران آموزگار (فرزند کورس آموزگار) در فرانسه آغاز کرده است و تلاش ‌های فرح پهلوی جهت باز گرداندن وی به امریکا بی‌ نتیجه مانده است. 

متعاقب انتشار خبر جدایی یاسمین از رضا پهلوی (فرزند شاه سابق ایران) بخش انگلیسی سایت ویکی پدیا در بخش مربوط به زندگی‌ نامه یاسمین پهلوی با استناد به اخبار منتشر شده در این باره نوشت که یاسمین پهلوی با  آقای کامران آموزگار در فرانسه زندگی‌ می‌کند. (ویکیپدیا)
یاسمین اعتمادی دارای دکترای وکالت از دانشگاه جورج واشینگتن در امریکا است. سه دختر به نام های نور، ایمان و فرح حاصل زندگی وی با رضا پهلوی است.

 او با رضا پهلوی در سال  ۱۹۸۶ ازدواج کرد. بر اساس نقل قول در ویکی پدیا  هنوز خانواده پهلوی به طور رسمی‌ به این خبر پاسخی نداده اند.

"فرامرز دادرس" یکی‌ از افسران سابق اطلاعاتی گارد شاهنشاهی در فیس بوک خود نوشته که کسانی که نزدیک به پرونده هستند رفتن همسر شاهزاده را تایید کرده اند و بهتر است آقای شاهزاده با طرفدارانش صادق باشد.


پدر و پسر 
خبر جدایی یاسمین اعتمادی از رضا پهلوی همچنان از سوی خانواده پهلوی مورد تایید یا تکذیب قرار نگرفته است.

گفته شده که روابط خارج از عرف رضا پهلوی باعث شده تا خانم اعتمادی او را ترک کند. ارگان خبری انجمن حمایت از حقوق دموکراتیک زندانیان سیاسی خبر داده بود که خانم اعتمادی از سه‌ هفته پیش زندگی‌ جدید خود را با کامران آموزگار (فرزند کورس آموزگار) در فرانسه آغاز کرده است و تلاش ‌های فرح پهلوی نیز جهت باز گرداندن وی به امریکا بی‌ نتیجه مانده است. 

یاسمین اعتماد امینی (پهلوی) متولد ۴ مرداد ۱۳۴۵ است. او دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی و همچنین دکترای وکالت از دانشگاه جورج واشینگتن در امریکا است. سه دختر به نام های نور، ایمان و فرح حاصل زندگی وی با رضا پهلوی است.

فرح در میان رضا و یاسمین


معلوم نیست چرا  هیچ یک از اعضای خانواده پهلوی در مورد این خبر موضوع گیری نمی کنند؟  چرا کامران و کورس آموزگار موضع خود را در قبال این خبر روشن نمی کنند؟ 
چرا سکوت قبرستانی در اردوگاه سلطنت طلبان حاکم شده است؟