محمد قوچانی در گفت‌وگویی کوتاه با «تسنیم» ضمن تایید خبر توقیف روزنامه، گفت: «انتشار تصویر جورج کلونی، هنرپیشه‌ معروف سینما با سنجاق سینه‌ "من شارلی هستم" و تیتر این مطلب یعنی "کلونی: من هم شارلی هستم" دلیل اصلی این توقیف بود».

به گفته قوچانی اقدام به توقیف این روزنامه از سوی دادستانی تهران صورت گرفته است.

گفتنی است که این روزنامه در تاریخ ۲۷-۱۲ -۲۰۱۴ منتشر شد اما کمتر از یک ماه بعد این روزنامه پس از انتشار ۱۹ شماره امروز شنبه ۱۷ ژانویه با حکم دادستانی توقیف شد.

وی هنگام افتتاح این روزنامه گفته بود: «گرایش روزنامه دفاع از منافع ملی کشور و از لحاظ فکری به گفتمان اصلاحات تعلق دارد و این نشریه را حامی دولت یازدهم (تدبیر و امید) می‌داند که محور اصلی فعالیت آن نیز بر این اصل استوار است.»

 «مردم امروز» به مدیر مسئولی احمد ستاری مجوز خود را از هیات نظارت بر مطبوعات اخذ کرده بود. ستاری از سوابقی همچون عضویت در شورای سردبیری روزنامه اطلاعات، اولین سردبیری روزنامه همشهری و مدیرکلی مطبوعات وزارت ارشاد در دوران اصلاحات برخوردار است.

قوچانی در زمان افتتاح این روزنامه تاکید کرده بود که رعایت و احترام به قوانین کشور در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قانون مطبوعات را از دیگر محوریت‌های اصلی روزنامه «مردم امروز» خواهد بود.