به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، بهمن ۰۳، ۱۳۹۳

فرمانده کل سپاه پاسداران: اسرائیلی‌ها منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند

مرگ «چند عضو» سپاه پاسداران ایران در حمله راکتی اسرائیل به سوریه
برخی فعالان سایبری حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی از کشته شدن دست‌کم شش «عضو» سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به کاروان نظامیان حزب‌الله لبنان و ایران در سوریه خبر داده‌اند.
اسرائیل روز گذشته در منطقه «قنیطره» یک کاروان نظامی را مورد حمله راکتی قرار داد که گزارش‌های رسمی از مرگ هفت نفر در جریان این حمله حکایت دارد.
حزب‌الله لبنان به طور رسمی از کشته شدن شش عضو خود در این حمله خبر داده و رسانه‌های ایران نیز اعلام کرده‌اند الله دادی٬ فرمانده سابق سپاه یزد نیز در این حمله جان باخته است.
برخی سایت‌های محافظه‌کار نیز از کشته شدن چند عضو سپاه در این حمله خبر داده‌اند که سپاه پاسداران تاکنون حاضر به تائید یا تکذیب این خبر نشده است.
این سایت‌ها اعلام کرده‌اند اعضای حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران به منظور نصب سکوی پرتاب موشک به منطقه «قنیطره» رفته بودند که با حمله راکتی  اسرائیل مواجه شدند.
از جهاد عماد مغنیه٬ فرزند عماد مغنیه به عنوان یکی از کشته شدگان در این حمله نام برده می‌شود.
رسانه‌های ایران و حزب‌الله لبنان تعداد کشته‌های این حمله را هفت تا ۱۶ نفر اعلام کرده‌اند.
دیگربان 


محمد‌علی جعفری٬ فرمانده کل سپاه پاسداران:
اسرائیلی‌ها منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند
محمدعلی جعفری٬ فرمانده سپاه پاسداران در واکنش به مرگ یک فرمانده سپاه در پی حمله اسرائیل به کاروان نظامیان حزب‌الله لبنان در سوریه به مقام‌های اسرائیل هشدار داد منتظر پاسخ ویرانگر سپاه باشند.
آقای جعفری در پیام خود اعلام کرده سپاه تا آخر پای «فروپاشی» اسرائیل خواهد ایستاد و مقام‌های آن باید در انتظار «صاعقه‌های ویرانگر» باشند٬ همان‌طور که پیش‌تر «ظهور خشم ما را دیده‌اند.»
وی از کشته شدن محمد‌علی الله‌دادی یکی از فرماندهان سپاه در جریان حمله بالگرد نظامی اسرائیل به «قنیطره» سوریه به عنوان «نقطه آغاز دیگری بر فروپاشی قریب الوقوع» اسرائیل نام برده است.
جعفری در پیام خود تاکید کرده که سپاه پاسداران «تا حذف کامل این جرثومه فساد {اسرائیل} از جغرافیای سیاسی منطقه از پا نخواهد نشست.»
کشته شدن چند عضو ارشد حزب‌الله لبنان به همراه یک فرمانده سپاه در حمله موشکی اسرائیل به خاک سوریه با خشم گسترده مقام‌های جمهوری اسلامی٬ سپاه و حزب‌الله لبنان مواجه شده است.
آن‌ها در دو روز گذشته بار‌ها و به صراحت هشدار داده‌اند که انتقام سختی از اسرائیل خواهند گرفت.
دیگربان