به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمد علی موحدی کرمانی خطیب جمعه تهران، با اشاره به آنچه «اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اسلام» نامید، گفت: «غرب قدرت اسلام را احساس کرده و فهمیده که اسلام در اروپا به سرعت پیش می‌رود. به همین دلیل دست به این کارهای زشت، رذالت‌ها، خباثت‌ها و جهالت‌ها زده است.»

موحدی کرمانی ادامه داد: «ببینید تا کجا به مرحله سقوط اخلاقی رسیده‌اند که باید گفت زهی خجالت. بگذارید این جانیان چهره کریه خود را نشان دهند و دشمنی خود را با اسلام آشکار کنند تا دنیای اسلام بیدار شود و دل به ناکسان نبندند. جای تأسف است که با کمال بی‌شرمی حمایت از این بی‌احترامی را حمایت از آزادی می‌دانند. در حالی که این دریدگی، ‌ خباثت و جهالت است.»

وی اضافه کرد: «از این عجیب‌تر این‌که این جانیان به راه افتاده‌اند، ‌راهپیمایی کرده و تروریسم را محکوم می‌کنند. کسانی که خود تروریست واقعی و تروریست پرور هستند.»

پیش از این گروه «انصار حزب الله» ایران از راه نشریه خود که «یالثارات الحسین» نام دارد، حملات اخیر در پاریس را که با حمله مسلحانه به دفتر نشریه طنز «شارلی ابدو» آغاز شد، تبریک گفته بود.

«یالثارات الحسین» سپس نوشته بود: «اجرای کیفر مشروع سب النبی ربطی به عمل تروریستی و داعش ندارد.»

از سویی محمد رضا نقدی فرمانده بسیج ایران نیز گفته بود: «اروپایی که با موج اسلام‌خواهی مواجه است راهی ندارد جز اینکه جنایاتی را به اسم اسلام در پاریس انجام دهند.»

دبی-العربیه.نت فارسی