به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، مهر ۱۰، ۱۳۹۵

حضور هیأتی از حزب دمکرات کردستان ایران در مراسم روز استقلال عربستان سعودی در اربیل عراق ـ عکس

 در مراسم روز استقلال عربستان سعودی در شهر اربیل، هیأتی از حزب دمکرات کردستان ایران به سرپرستی محمدنظیف قادری، عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران نیز حضور یافت و بدین مناسبت پیام تبریک رهبری حزب دمکرات و مراتب احترام و درودهای مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران را به سرکنسول عربستان سعودی در اربیل ابلاغ نمود.

در این مراسم، ابتدا عبدالمنعم عبدالرحمن محمود، سرکنسول عربستان سعودی پیامی بدین مناسبت قرائت کرد.
وی در این پیام، ضمن خیرمقدم به مهمانان شرکت‌کننده در این مراسم، سخنانی پیرامون ارتباط دوستانه کشورش با ملت‌های منطقه و به ویژه مبارزه با تروریسم ایراد نمود.

سپس پیام رئیس اقلیم کردستان توسط فلاح مصطفی، مسئول دفتر روابط خارجی حکومت اقلیم کردستان قرائت گردید.
بارزانی در این پیام بر جنگ با تروریسم و داعش تأکید به عمل آورده و از دوستان عرب و هم‌پیمانان کرد برای آزادی شهر موصل و پروسه‌ی تأسیس سیستم حکومتی این شهر دعوت به همکاری نمود که تجربه‌ی تلخ گذشته بار دیگر تکرار نشود.

در این مراسم، هیأتی از حزب دمکرات کردستان ایران به سرپرستی محمدنظیف قادری، عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران نیز حضور یافت و بدین مناسبت پیام تبریک رهبری حزب دمکرات و مراتب احترام و درودهای مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران را به سرکنسول عربستان سعودی در اربیل ابلاغ نمود و با چندین تن از نمایندگان سیاسی کشورهای خارجی از جمله کشورهای عربی دیدار و گفتگو نمود.