به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، آبان ۲۳، ۱۳۹۵

روزنامه کیهان و انتخابات آمریکا

آتش فتنه ۸۸ به دامان صاحبش افتاد
فتنه‌گران افسرده!

دقیقا همه آنها که در سال 88 با آشوب و بلوا قصد داشتند دیکتاتوری را بر کشور حاکم کنند و رای اقلیت را بر اکثریت غلبه دهند، در ایام انتخابات آمریکا چنان به حمایت از هیلاری کلینتون پرداختند که این شبهه برای مردم پدید آمد که نکند ما هم باید در انتخابات آمریکا شرکت کنیم و به کلینتون رای بدهیم! آنها پس از باخت کلینتون و رسوایی روزنامه‌های زنجیره ایشان، ناگهان مانند شخصی عزادار، صفحه نخست روزنامه‌هایشان را سیاه بستند تا بیش از پیش ثابت کنند که آبشخور فکری و روحی و اندیشه ایشان از کجاست! حالا می‌توان به آنها حق داد که عزاداری و افسرگی‌گریبانشان را بگیرد. آنها در سال 88 هم نمی‌توانستند حقیقت را بپذیرند و به قول معروف اخلاق باخت نداشتند!

مرد‌تر از فتنه‌گران!
سال 88 سران فتنه با آشوب و بلوا بدترین خیانت را به کشور کردند. آنها بدون در نظر گرفتن مصالح مهم کشور و مردم، کشور را به لبه پرتگاه سقوط بردند و نصیحت همه ناصحان را نشنیده گرفتند. حتی همین حالا هم به دروغ خود پای می‌فشارند. اما هیلاری کلینتون که بر اساس همه نظرسنجی‌ها برنده انتخابات بود،برعکس سران فتنه، به رقیب خود تبریک گفت و بر خلاف کسانیکه در اینجا بیانیه‌های پیاپی می‌دادند و مردم را دعوت به آشوب می‌کردند، از هوادارانش خواسته شکست را بپذیرند و به خیابانها نیایند. اگر مقایسه دقیقی بین فتنه 88 و وضعیت کنونی آمریکا صورت بپذیرد، حالا باید کسی در آنجا باشد که بگوید«اگر کلینتون رای نیاورد،مردم باید بریزند توی خیابانها»! 

آتش در دامن طراح فتنه
اما حالا که نظام اسلامی از آن روزهای سیاه با سربلندی عبور کرده و روسیاهی ابدی برای فتنه‌گران و حامیان آنها در تاریخ ثبت شده، همان بلایی که آمریکایی‌ها برای ما طراحی کرده بودند و البته کاری از پیش نبردند، بر سر خودشان آمده و آتش به دامان خودشان بازگشته! آشوب و بلوایی که دقیقا با تئوری‌های خودشان اداره می‌شود. مهم نیست این حوادث تا کجا ادامه یابد. مهم این است که فرمول آمریکایی آشوب و بلوای پس از انتخابات و اعتراض به نتایج آن، حالا در همان کشور اجرا می‌شود! بومرنگ فتنه، به سوی آنها دور زده و آموزه‌های جین شارپ و دیگر سناریو نویسان فتنه در دل آمریکا راه خود را پیدا کرده است.