به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۹۸

"مرده‌ای" که ناگهان سر از یک مهمانی درآورد

در آمریکا ماجرای آلفونزو بنت، مردی که در بیمارستانی در شیکاگو گواهی فوتش صادر شده بود باعث شکایت به دادگاه شده است. او که تصور می‌شد مرده است ناگهان سر از یک مهمانی درآورد.

در آمریکا ماجرای هویدا شدن ناگهانی مردی که تصور می‌شد در یک بیمارستان مرده است باعث حیرت شده است.

به گزارش شبکه "ان‌‌تی‌وی‌"، دوستان و خانواده آلفونزو بنت فکر می‌کردند، او در پی یک سانحه رانندگی در شیکاگو در اواخر ماه آوریل مرده است. اما بعد معلوم شد که پلیس و بیمارستان در تشخیص هویت یکی از بیماران خطایی بزرگ مرتکب شده‌اند.

هر دو خانواده بنت و خانواده الیشا بریتمان، مرد ۶۹ ساله‌ای که واقعا مرده است، به دلیل این اشتباه به دادگاه شکایت برده‌اند.

در اواخر آوریل نیروهای امداد و نجات یک مرد برهنه و به شدت زخمی را زیر خودرویی در شیکاگو پیدا کرده و به بیمارستان "مرسی" در همان منطقه منتقل کردند. پلیس این مرد زخمی را آلفونزو بنت تشخیص داد و هر دو خواهر او را باخبر کرد.

خواهران این مرد در ابتدا به درست بودن این خبر شک داشتند اما بعد از مدتی وقتی خبری از برادرشان نشد امید خود را از دست داده و با پذیرفتن این خبر دست از جست‌وجو کشیدند. سه روز بعد مرد زخمی مرد.

در گیرودار مقدمات مراسم خاکسپاری ناگهان زنی از دوستان آلفونزو زنگ می‌زند و می‌گوید، او به مهمانی‌ این زن آمده است.

به گفته یولاندا هاروی، یکی از خواهران بنت در کنفرانسی رسانه‌ای، این زن پشت تلفن گفت: «او اینجاست. او زنده است.»

بعد از این ماجرا بار دیگر از مرده انگشت‌نگاری شد و معلوم شد که او الیشا بریتمان است. پلیس می‌گوید، تحقیقاتی داخلی در مورد این پرونده آغاز شده است.

دویچه وله فارسی