به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۹۸

امضای بیش از هزار نفر:

همراهی گسترده با درخواست آزادی زندانیان هفت‌تپه

همراهی بیش از هزار نفر در مدت دو روز با دادخواست آزادی زندانیان هفت‌تپه؛ این پیام روشن را به نهادهای قضائی و امنیتی مخابره میکند که آزادی متهمین هفت‌تپه خواسته‌ای‌ست که نه فقط از طرف خانواده و رفقای این زندانیان که از سمت جمعی کثیر از کارگران و تشکل‌های کارگری داخلی و بین‌المللی، معلمان، دانشجویان، روشنفکران و... مجدانه پیگیری می‌شود.


هر روز حبس و بازداشت ناعادلانه آنان خراشی‌ست که بر چهره‌ی جنبش آزادی‌خواهی و برابری‌طلبی کشیده می‌شود به امید مخدوش و منفعل کردن جنبشی که قرن‌هاست نشان داده که ابدا مرعوب این رفتارهای ایذایی نخواهد شد. ماه‌هاست که زندانیان هفت‌تپه بهمراه خانواده و رفقایشان تمام راه‌های قانونی برای آزادی آنان را طی کرده و نه تنها جز مواجهه با درهای بسته و گوش‌های تعمدا ناشنوا چیزی نصیبشان نشده که فشارها بر خانواده‌ها و سایر متهمین این پرونده شدت یافته، مانند علی نجاتی و عسل محمدی که با قید وثیقه آزاد هستند اما مدام در معرض تهدید‌های امنیتی و احضار قرار دارند. ما همچنان بر خواسته‌ی به حق خود مبنی بر آزادی فوری این عزیزان تاکید کرده قبل از اینکه بی‌توجهی مسئولان امنیتی و قضائی، زندانیان هفت‌تپه را ناگزیر از قمار با جانشان و اعتصاب غذا برای آزادی‌شان نماید.


در ادامه می توانید لیست هزار نفر اول از امضاکنندگان طومار مطالبه آزادی زندانیان هفت ­تپه (اسماعیل بخشی،سپیده قلیان،امیرحسین محمدیفرد،ساناز الهیاری،امیر امیرقلی) را بخوانید.
به لینک زیر مراجعه کنید:
https://telegra.ph/

اگر شما هم مایل به امضا بودید، به لینک زیر رفته و پس از مطالعه متن دادخواست، نام خود را اضافه کنید:
https://docs.google.com/