به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۹

چهار نفر در اصفهان اعدام شدند

خبرگزاری هرانا - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از اعدام چهار نفر در صبح روز شنبه در زندان اصفهان خبر داده است.
قاضی محمدرضا حبيبی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان، اتهام این افراد را که از راه حلق آویز اعدام شدند، قاچاق مواد مخدر عنوان کرده است.
به گزارش مهر، در خصوص چهار شهروندی که به دار آویخته شدند، گفت: محکوم‌علیه اول 31 ساله معروف به حبیب خان، به جرم نگهداری 940 گرم کراک و فروش 10 گرم کراک به موجب رای شعبه شش دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به اعدام محکوم شد. 
انصاری بیان داشت: علی.ک 36 ساله که به جرم حمل و نگهداری 56 کیلوگرم کراک دستگیر شده بود به موجب رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به دار آویخته شد.
وی ادامه داد: محکوم‌علیه سوم رمضان.ق 48 ساله به جرم خرید 9 کیلوگرم کراک به منظور فروش، نگهداری، حمل مواد مخدر و نگهداری یک دستگاه ترازوی مخصوص توزیع مواد و یک دستگاه وافور با رای دادگاه انقلاب اسلامی فلاورجان به اعدام محکوم شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: محکوم‌علیه چهارم منوچهر.الف نیز هم در رابطه با نگهداری 450 گرم کراک و 775 کیلوگرم تریاک به اعدام محکوم شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان که احکام این چهار تن پس از تایید دادستان کل کشور و درخواست دو نوبت عفو و عدم پذیرش آن و "پس از طی مراحل و تشریفات قانونی" اجرا شد.