به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۹۷

تشدید بیماری نرگس محمدی در زندان

انتقال نرگس محمدی به بیمارستان 
 نرگس محمدی، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر که اینک در زندان به‌سر می‌برد، از شب گذشته با درد شدید سنگ کلیه و مشکل کیسه صفرا مواجه شده است.
به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، تقی رحمانی با تأیید خبر تشدید بیماری همسرش- نرگس محمدی-، از بی‌توجهی مسئولان امر در این خصوص انتقاد و اعلام کرد: «نرگس محمدی زندانی است اما زندانی همراه با انواع محرومیت‌ها.»
او با بیان اینکه نرگس محمدی به مداوا نیاز دارد، اعلام کرد: «از سال ۱۳۹۵با وجود اینکه بارها پزشک به مراقبت از وی و بستری شدن وی توصیه کرده بود با بی توجهی مسولان مواجه شده است.»
محمود بهزادی‌راد وکیل نرگس محمدی خبر از اعزام این زندانی سیاسی به بیمارستان داد. او گفت: متاسفانه خانم محمدی ناراحتی‌های مختلفی داشتند که این اواخر مثانه و کیسه صفرای ایشان با مشکل مواجه شده بود که شب گذشته حالشان بد می‌شود و به بهداری منتقل می‌شوند. گفته می‌شود که موکلم امروز به بیمارستان منتقل شده و من نیز در حال عزیمت به سمت بیمارستان هستم. امیدوارم خانم محمدی بتواند از آزادی مشروط استفاده کند 
کلمه

محمود بهزادی‌راد وکیل نرگس محمدی گفت:

متاسفانه خانم محمدی ناراحتی‌های مختلفی داشتند که این اواخر مثانه و کیسه صفرای ایشان با مشکل مواجه شده بود که شب گذشته حالشان بد می‌شود و به بهداری منتقل می‌شوند.
گفته می‌شود که موکلم امروز به بیمارستان منتقل شده و من نیز در حال عزیمت به سمت بیمارستان هستم.

امیدوارم خانم محمدی بتواند از آزادی مشروط استفاده کند./ ایلنا